پایان نیم فصل آبی‌ها با صدرنشینی

وی با طرح این که استقلال در بازی با پاس هر زمان که خواست به بازی سرعت داد و هر لحظه که تمایل داشت سرعت بازی را گرفت، افزود: ما آنچه که در نظر داشتیم را در زمین مسابقه پیاده کردیم و با افزودن تعداد مهاجمان سعی در گشودن دروازه تیم پاس داشتیم که برهمین اساس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پايان نيم فصل آبي‌ها با صدرنشيني

تيم فوتبال استقلال تهران نيم فصل نخست مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور را با پيروزي مقابل پاس همدان و صعود به صدر جدول رده بندي به اتمام رساند.

در يکي ديگر از ديدارهاي آغازين هفته هفدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور تيم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادي به مصاف پاس همدان رفت.

آبي پوشان که نيم نگاهي به قهرماني نيم فصل مسابقات ليگ برتر داشتند، در اين بازي شکست 3 بر 2 را به تيم پاس همدان تحميل کردند و با 33 امتياز موقتا رتبه نخست جدول را به خود اختصاص دادند.

براي تيم استقلال در اين بازي خانگي که در حضور کمتر از پنج هزار تماشاگر برگزار شد، اسماعيل شريفات (36) و آرش برهاني (2+45 و 81) گلزني کردند و گل‌هاي تيم پاس توسط امير محبي (37) و روزبه شاه عليدوست (89) به ثمر رسيد.

تيم فوتبال پاس همدان با تحمل هفتمين شکست خود در فصل جاري ليگ برتر به روند نزولي خود ادامه داد که امکان دارد به جابجايي در راس کادر فني و مديريتي اين تيم بيانجامد.

به آنچه مي‌خواستيم رسيديم

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با ابراز خرسندي از برتري تيمش مقابل پاس همدان گفت: هدفمان در نيم فصل اول دستيابي به يکي از سکوهاي اول تا سوم جدول رده بندي بود که فکر مي کنم امروز به اين هدف رسيده‌ايم.

پرويز مظلومي پس از برتري 3 بر 2 تيمش مقابل پاس همدان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بازي خوب و زيبايي بود. در اين بازي پاس را متفاوت‌‎تر از تيمي ديدم که در جام حذفي مقابل ما قرار گرفت و با نتيجه 4 بر يک تن به شکست داد.

وي با طرح اين که استقلال در بازي با پاس هر زمان که خواست به بازي سرعت داد و هر لحظه که تمايل داشت سرعت بازي را گرفت، افزود: ما آنچه که در نظر داشتيم را در زمين مسابقه پياده کرديم و با افزودن تعداد مهاجمان سعي در گشودن دروازه تيم پاس داشتيم که برهمين اساس به سه گل رسيديم اما روي غفلت مدافعان دوبار دروازه مان باز شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با پذيرش اينکه پاسي‌ها بازي پاياپايي را مقابل تيمش به نمايش گذاشته‌اند، افزود: در نيمه اول به آنچه مي خواستيم رسيديم و در نيمه دوم به دنبال حفظ نتيجه و افزايش تعداد گل‌هاي زده بوديم که تا دقيقه 89 به اين خواسته دست يافته بوديم. متاسفانه در دقايق پاياني روي غفلت بازيکنان گل دوم را دريافت کرديم.

مظلومي با ابراز رضايت از عملکرد شاگردانش و نتيجه حاصله در ديدار با پاس همدان افزود: تيم من در حالي مقابل پاس به برتري رسيد که بازيکناني چون ايمان مبعلي، اميرحسين صادقي و مجتبي جباري با وجود مصدوميت در زمين حضور داشتند. آنها حتي توان 90 دقيقه حضور در زمين را نداشتند اما براي کمک به تيم نهايت تلاش خود را کار گرفتند.

وي با اشاره به پايان نيم فصل اول ليگ برتر براي تيم استقلال گفت: براي نيم فصل اول مهمترين هدف‌مان اين بود که يکي از سه تيم بالاي جدول باشيم که فکر مي کنم امروز به اين هدف رسيده‌ايم. اميدوارم در نيم فصل دوم با تداوم پيروزي‌ها بتوانيم به عنواني شايسته نام استقلال دست يابيم.

"چرا اميرحسين صادقي با وجود مصدوميت تعويض نشد و تا دقايق پاياني در زمين حاضر بود؟"، سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش گفت: هادي شکوري 6 ماه است که براي تيم ما بازي نکرده و شرايط حضور در ميدان را ندارد. ما نمي توانستيم ريسک کنيم و به او فرصت بازي بدهيم. از سوي ديگر اميرحسين صادقي هم در بين دو نيمه اعلام آمادگي کرد که مي تواند بازي کند و به همين خاطر او را در زمين نگاه داشتيم.

وي با تاکيد بر اينکه از بين طالب لو و محمدي هرکدام که آماده تر باشند از دروازه استقلال در مسابقات مختلف حراست

خواهند کرد، افزود: ما به اين دو دروازه بان تاکيد کرده‌ايم در هر بازي که تيم شکست نخورد و دروازه بان گلي مفت دريافت نکند، دست به ترکيب درون دروازه نخواهيم زد. در بازي با پاس همدان نيز با توجه به مصدوميت کتف محمدي ترجيح داديم از طالب لو درون دروازه استفاده کنيم.

مظلومي با تاکيد براينکه فشار زيادي را تحمل مي کند، افزود: هواداران بايد متوجه شرايط سخت من در تيم استقلال باشند. متاسفانه عده‌اي دنبال نيمکت استقلال هستند اما من ترجيح مي دهم به جاي مقابله با آنها سکوت کرده و تمام تمرکزم روي موفقيت تيم باشد.

وي در خصوص جدايي وحيد طالب از تيم استقلال نيز گفت: طالب لو از بازيکنان بزرگ و قديمي استقلال است. ما مي خواهيم او در استقلال بماند اما اگر تمايل به جدايي داشته باشد، مانعش نمي شويم. اما آنطور که وحيد در گفتگو با من عنوان کرد، دلش با استقلال است و بعيد مي دانم به تيم ديگري برود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران تصريح کرد: اگر بازيکنان آسيب ديده به ترکيب تيم بازگردند نيازي به تقويت و جذب بازيکن جديد نداريم. اما با توجه به مصدوميت ميلاد ميداودي و دوري او از ميادين براي حدود سه ماه فکر مي کنم يک سانتر فوروارد جديد جذب کنيم که هنوز مشخص نيست اين بازيکن داخلي است يا خارجي.

مظلومي از اظهار نظر در خصوص داوري ديدار استقلال - پاس همدان نيز خودداري کرد و گفت: من در مورد داوري حرفي نمي زنم اما فکر مي کنم آقاي جهانبازي بي دليل به مجيدي کارت زرد نشان داد.

استقلال باتجربه‌تر بود و برد

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان کم تجربگي بازيکنانش را عامل شکست سپيدپوشان همداني در ديدار با استقلال تهران عنوان کرد.

علي اصغر مديرروستا پس از شکست 3 بر 2 تيمش مقابل استقلال تهران با بيان اين مطلب افزود: بازي مقابل تيم خوب و پرمهره استقلال در ورزشگاه آزادي سخت و دشوار است به ويژه براي تيمي چون پاس همدان که بازيکنانش کم تجربه و جوان هستند.

وي در ادامه عدم خودباوري بازيکنان را يکي از عوامل شکست تيم پاس در ديدار برابر استقلال عنوان کرد و گفت: استقلال در نيمه اول مزد زحمات خود را گرفت و به پيروزي رسيد اما در نيمه دوم بازيکنان تيم پاس به خودباوري رسيدند و توانستند شانس‌هاي زيادي را روي دروازه استقلال ايجاد کنند، شايد اگر گل سوم را دريافت نمي کرديم، مي توانستيم نتيجه مسابقه را تغيير دهيم.

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان با تقدير از شاگردانش که با اختلافي اندک نتيجه ديدار با استقلال را واگذار کردند، گفت: بازي خوبي را مقابل تيم استقلال به نمايش گذاشتيم. در اين بازي استقلال با تجربه‌تر از تيم ما بود و با بهره گيري از اين فاکتور به پيروزي رسيد.

مديرروستا در خصوص مشکلات و ضعف گلزني تيمش گفت: مهاجمان ما زحمات زيادي را متحمل مي شوند و با وجود تمرينات زياد توفيقي در گلزني ندارند. شايد اگر فرصت‌هاي گلي که در طول فصل نصيب مهاجمان پاس شده است به ثمر مي رسيد، امروز تيم ما در يکي از رتبه‌هاي اول تا چهارم جدول جاي داشت.

وي با اشاره به اينکه در فوتبال ايران مهاجمان خونسرد که بتوانند از فرصتهاي گلزني استفاده کنند، کم داريم، گفت: از

تماشاگران همداني تشکر مي کنم که با حضور خود در ورزشگاه امروز مايه دلگرمي بودند.

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان در خصوص شايعه برکناريش از سمت سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: من اين شايعه را امروز از زبان شما مي شنوم. اگر قرار به اخراج بود که مسئولان باشگاه به من عنوان مي کردند. متاسفانه از ابتداي فصل تا به امروز عده‌اي به دنبال اخراج من از تيم پاس هستند. با اين حال اگر بدانم در تيم پاس مرا نمي خواهند با کمال ميل از اين تيم جدا مي شوم و مي روم. امسال قصد نداشتم در همدان مربيگري کنم اما به خاطر علاقه به استاندار همدان و آقاي ملاحي به همکاري خود با باشگاه پاس ادامه دادم.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و پاس همدان در هفته هفدهم رقابتهاي ليگ برتر عصر امروز جمعه با پيروزي 3 بر 2 استقلال در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيد.

نتيجه ساير ديدار ها در روز جمعه :

شهرداري تبريز 0 - 4 فولاد 

ملوان 0 - 1 صباي‌قم

پاس 2 - 3 استقلال

شنبه 13 آذر ، ساعت 15

شاهين  -  نفت تهران

راه‌آهن  -  مس

صنعت نفت  -  تراکتور‌سازي

پرسپوليس  -  پيكان

سايپا  -  سپاهان

ذوب‌آهن  -  استيل‌آذين

منبع:خبرگزاري مهر

تنظيم براي تبيان/سميه حدادي

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت