آب های جایگزین(طنز)

جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب شرب اولین قدم یافتن جایگزینی برای آب یا همان آب های جایگزین می باشد . با استفاده از این آب های جایگزین که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره می شود منابع آبی کشور برای نسل های آینده حفظ خواهند شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آب هاي جايگزين(طنز)

جهت جلوگيري از مصرف بي رويه آب شرب اولين قدم يافتن جايگزيني براي آب يا همان آب هاي جايگزين مي باشد . با استفاده از اين آب هاي جايگزين که در ذيل به تعدادي از آن ها اشاره مي شود منابع آبي کشور براي نسل هاي آينده حفظ خواهند شد :

 

? -  ريختن آبرو : ريختن آبروي اشخاص يا همان آب رو ريزي يکي از راه هاي بدست آوردن آب مي باشد پس تا مي توانيد آبروي اشخاص را بريزيد و سريعا اين آب را جمع آوري نماييد ؛ فقط حواستان باشد که با آبروي کسي بازي نکنيد چون آب وسيله بازي نيست و اين کار نوعي اسراف محسوب خواهد شد !

 

? -  سيلي آبدار : سيلي ، چک و يا کشيده آبدار منبعي غني جهت تامين آب محسوب مي شود پس هرگاه شخصي دم دستتان است يک چندتا سيلي آبدار حواله صورتش بکنيد و سپس آب حاصل از آن را جمع آوري و مصرف نماييد . البته در انتخاب طرف مقابلتان از لحاظ جثه و زور خيلي دقت کنيد چون ممکن است او شما را تبديل به منبعي غني براي توليد آب کند !

 

? -   سريال هاي آبکي : تا مي توانيد فيلمها و سريالهاي آبکي تلويزيون خودمان را تماشا کنيد تا بتوانيد تا پايان آن فيلم يا سريال کلي آب از پاي تلويزيون جمع کنيد . در اين کمبود آب هرگز به سراغ فيلم و سريالهاي غيرمجاز تلويزيون هاي بيگانه نرويد زيرا معمولا آب بسته شده به آن ها آنقدري نيست که ارزش جمع کردن داشته باشد !

 

? -   سراب : سراب هم نوعي منبع آب مي باشد که البته بيشتر در مناطق گرم و خشک کشور مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد !

 

? -  ميوه هاي آبدار : ميوه هاي آبدار يکي از اصلي ترين و در عين حال کم خطرترين راه هاي تامين آب جايگزين مي باشند منتها با توجه به قيمت بالاي ميوه ها ، اين کار کمي هزينه بر است ولي به هزينه اش مي ارزد . فقط در انتخاب نوع ميوه کمي شعور به خرج بدهيد و مثلا سعي نکنيد با آب ميوه اي مثل زالزالک دوش بگيريد !

 

? -  فحش هاي آبدار : از ما نشنيده بگيريد ولي از طريق نثار فحش هاي آبدار به اشخاص نيز مي توان کلي آب توليد کرد منتهي قبل از اين کار سعي کنيد سرعت دويدن خود را افزايش دهيد تا بعد از فحش دادن و جمع کردن آب بتوانيد از کف گرگي و زير زانو و کله و جفت پاي طرف مقابل که به او فحش داده ايد در امان بمانيد  !

 

? -   آبتين : اگر احتمالا در در و همسايه و دوست و فاميل پسري به نام آبتين وجود دارد اين پسر نيز مي تواند منبع خوبي براي تامين آب جايگزين باشد پس او را بگيريد و داخل دستگاه پرس بيندازيد چون احتمالا به اندازه يک تين آب خواهد داشت !

 

? -   سرخاب سفيداب : سرخاب سفيداب کردن و يا همان آرايش و ميکاپ روش ديگري جهت تامين آب مي باشد که بيشتر در ميان بانوان رايج است . بعد از انجام سرخاب سفيداب نيز مقاديري آب که به رنگ هاي سرخ و سفيد است توليد مي شود که مي توان از آن استفاده نمود . بانوان محترم لطفا در توليد اين نوع آب کمي جنبه داشته باشيد تا دنيا را آب بر ندارد !

 

? -  چشم آبي : درآوردن چشم افراد چشم آبي آخرين راهي است که جهت تامين آب جايگزين به شما پيشنهاد مي کنيم . توجه داشته باشيد که ما هيچگونه مسئوليتي را در قبال اين مورد قبول نخواهيم کرد و کليه عواقب آن گريبان خودتان را خواهد گرفت !

 

?? -  دسته گل به آب دادن : و در نهايت افراديکه خيلي بي مصرف و دست و پا چلفتي مي باشند و عرضه انجام هيچ کدام از روش هاي فوق را ندارند مي توانند بروند پشت سر هم دسته گل به آب بدهند و بعد هم از آبي که دسته گلشان را به آن داده اند استفاده نمايند !

 

سعيد ترشيزي

تهيه وتنظيم براي تبيان : مهسا رضايي –  ادبيات

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت