کسب رتبه دوم کشوري توسط تبيان هرمزگان

موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان هرمزگان در ارزيابي سايت هاي استاني موفق به کسب رتبه دوم کشوري شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ارزیابی فروردین 89

کسب رتبه دوم کشوری توسط تبیان هرمزگان  

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان در ارزیابی سایت های استانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

به گزارش روابط عمومی، محمد شکوه؛ مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: ارزیابی سایت های تبیان استان ها از اواخر سال قبل توسط امور مجامع و موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی آغاز و سایت تبیان هرمزگان موفق شد در سه ماه آخر سال گذشته جزء پنج استان برتر کشور شود.

وی افزود: این رقابت در حالی انجام شد که سایت تبیان هرمزگان تقریبا 2 ساله است و با استان هایی که بیش از 8 سال سابقه فعالیت دارند رقابت کرد.

شکوه تصریح کرد: در آخرین ارزیابی که در فروردین 89 صورت گرفته تبیان هرمزگان موفق شد با 96 امتیاز مقام دوم کشوری را بعد از آذربایجان شرقی از آن خود کند.

وی با اشاره به محتوای سایت تبیان هرمزگان گفت: صفحات تخصصی دین و اندیشه، تبیان ورزشی، کودک و نوجوان، خانواده و اجتماع، دانش و فن آوری و نسخه انگلیسی سایت تبیان هرمزگان از جمله اهدافی بود که تاکنون محقق شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: در راستای اطلاع رسانی از عملکرد سازمان و پوشش اخبار فرهنگی مذهبی استان مخصوصا پوشش خبری خطبه های ائمه محترم جمعه سایت اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی روی پورتال تبیان هرمزگان راه اندازی شده است که استقبال اصحاب رسانه از این درگاه بسیار مطلوب می باشد.

شکوه با اشاره به بخش های مختلف سایت تبیان هرمزگان گفت: ویژه نامه های اینترنتی، مسابقات مختلف، ارائه اینترانت رایگان از جمله خدمات سایت تبیان هرمزگان است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با مشارکت اندیشمندان و پِژو هشگران حوزه و دانشگاه بتوانیم در مقابله با جنگ نرم دشمن همچون گذشته سربلند و پیروزمند باشیم.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت