راه‌اندازي تبيان حاجي‌آباد در حال پيگيري است

سرپرست اداره تبليغات اسلامي حاجي آباد در جلسه شوراي اداري شهرستان که 24 فروردين جاري در سالن اجتماعات فرمانداري حاجي‌آباد برگزار شد، گفت: راه اندازي سايت تبيان حاجي‌آباد در حال پيگيري است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی تبیان حاجی‌آباد در حال پیگیری است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جلسه شورای اداری شهرستان که 24 فروردین جاری در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی‌آباد برگزار شد، گفت: راه اندازی سایت تبیان حاجی‌آباد در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در این جلسه گفت: با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان طی اجرای برنامه‌های سال 89 سایت تبیان حاجی آباد راه اندازی خواهد شد و همه مردم شهرستان می‌توانند از مقالات و برنامه های فرهنگی که در شهرستان موجود و قابل اجرا است بازدید و استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سایت تبیان حاجی آباد مشکل انعکاس اخبار و مطالب فرهنگی و مذهبی شهرستان حل خواهد شد.

وی افزود: استکبارجهانی برای زدودن فرهنگ دینی و ملی ملت ما با ابزارهای مدرن رسانه‌ای و با هزینه‌های گزاف افکار ملت به خصوص جوانان را مورد هدف قرار داده است. این جنگ بعد از پشت سر گذاشتن جریان تهاجم فرهنگی؛ شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم جدیدترین و جدی‌ترین نوع مقابله با جمهوری اسلامی است که ما نیز باید با راه اندازی سایت‌ها و ابزارهای مدرن رسانه‌ای برنامه و فعالیت‌های کاری شهرستان را مضاعف و منعکس کنیم.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت