اسكان فرهنگيان در ايام نوروز

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوي طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد براي استفاده هر چه بهتر از تسهيلات اسكان در مدارس و كاهش زمان انتظار، طرح اسكان اينترنتي در مشهد مقدس به اجرا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسكان فرهنگيان در ايام نوروز

در آستانه ايام نوروز برنامه‌ استان‌هاي مختلف براي اسكان فرهنگيان در ايام نوروز اعلام شد

خبرگزاري پانا: برنامه‌ استان‌هاي مختلف براي اسكان مسافران فرهنگي در ايام تعطيلات نوروز 89 اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاري پانا به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوي طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد براي استفاده هر چه بهتر از تسهيلات اسكان در مدارس و كاهش زمان انتظار، طرح اسكان اينترنتي در مشهد مقدس به اجرا در مي‌آيد.

 

همكاران جهت آگاهي از شرايط رزرو و محل اسكان مي‌توانند به نشاني skan.keo.ir و يا skan.razaviedu.ir مراجعه كنند.

تاريخ رزرو اينترنتي اول تا 25 اسفند 88 خواهد بود و آغاز اسكان نيز از 28 اسفند 88 بوده و تا 12 فروردين 89 ادامه خواهد داشت.

در اين طرح مدت اسكان براي هر خانواده فرهنگي حداكثر 5 شب در نظر گرفته شده است و اسكان اينترنتي ويژه فرهنگيان شاغل و بازنشسته خواهد بود.

حضور شخص همكار فرهنگي و منسوبين درجه يك شامل همسر و فرزندان با ارائه شناسنامه تمام افراد خانواده و كارت شناسايي معتبر الزامي است و اسكان با رؤيت مدارك فوق امكان ‌پذير است.

همچنين آموزش و پرورش خراسان رضوي از پذيرش زائران غير‌فرهنگي معذور است.

 

شماره تلفن‌هاي ستاد اسكان 8514655 - 8515960 - 8515961 آماده پاسخگويي به فرهنگيان است.

‌600 مدرسه استان اصفهان در ايام نوروز در اختيار مسافران فرهنگي قرار مي‌ گيرد

 استان اصفهان نيز با 600 مدرسه و 7 هزار كلاس درس از 27 اسفند تا 12 فروردين، پذيراي مسافران فرهنگي خواهد بود همچنين 7 پايگاه شبانه‌روزي در ورودي ‌هاي شهر اصفهان پيش‌بيني شده است و مسافران فرهنگي با مراجعه به اين ستادها نسبت به دريافت معرفي‌ نامه اقدام خواهند كرد.

 

 100 واحد آموزشي به‌صورت مجهز، 300 واحد نيمه مجهز و 200 واحد آموزشي به صورت عادي است همچنين خانه‌هاي معلم، مراكز تربيت معلم و كانون‌ها نيز در اختيار پايگاه‌هاي نوروزي است و خانواده‌ها بايد با به همراه داشتن كارت شناسايي سرپرست خانواده‌ به پايگاه‌هاي هفت ‌گانه مراجعه كنند.

همچنين گروه پيشتازان دانش‌آموزي با استقرار در پايگاه‌ها نسبت به راهنمايي مسافران فرهنگي اقدام خواهند كرد و مدارس بين‌راهي واقع در شهرستان‌هاي كاشان، ميمه، نطنز، خور و بيابانك و شهرضا نيز در طول تعطيلات نوروزي در اختيار مسافران فرهنگي قرار مي‌گيرد.

 

امسال نيز مسافران فرهنگي توانستند از طريق بخش اينترنتي سازمان نسبت به رزرو اتاق در مدارس استان و سفارش غذا اقدام كنند.

 

بهزاد كوهي كارشناس مسئول تعاون سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاكنون 40 هزار نفر از سايت اسكان مسافران فرهنگي بازديد و هزار و 36 كلاس براي 4 هزار و 869 ميهمان فرهنگي رزرو شده است.

 

وي با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود امسال تعداد مسافران نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش يابد، گفت: سال گذشته 510 هزار مسافر در مدارس استان اصفهان، اسكان داده شدند همچنين بيشترين تعداد مسافران فرهنگي كه سال گذشته به اين استان سفر كرده‌اند از استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي بوده‌اند.

 

همچنين سازمان آموزش و پرورش استان كردستان با پيش‌بيني تمهيدات و امكانات موجود، درصدد ارائه خدماتي شايسته براي اسكان فرهنگيان در نوروز 89 است.

 

ستاد اسكان اين استان از 28 اسفند 88 تا 12 فروردين 89 از 8 صبح تا 24 داير بوده و پاسخگوي همكاران خواهد بود‌. ‌

 

پذيرش افراد متقاضي با كارت شناسايي معتبر يا معرفي‌نامه از ادارات تابعه امكان‌پذير است همچنين حضور شخص فرهنگي براي دريافت معرفي‌نامه اسكان در ستاد و همراه داشتن شناسنامه‌هاي تمام همكاران الزامي است.

 

منبع: خبرگزاري پانا

تنظيم: نسرين صادقي

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت