پیشنهاد نمایندگان مجلس برای وزارت آموزش و پرورش

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن، از نظر نمایندگان مجلس درباره وزیر آموزش و پرورش گفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد نمایندگان مجلس برای وزارت آموزش و پرورش

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن، از نظر نمایندگان مجلس درباره وزیر آموزش و پرورش گفت.

اسدالله عباسی با اشاره به رایزنی‌های درباره وزاری باقی مانده از دولت دهم، به خبرنگار «بولتن» گفت: با توجه به اینکه جناب رئیس جمهور نامه خود را درباره وزرای پیشنهادی پس گرفته‌اند و با توجه به اینکه احتمال معرفی مجدد خانم آلیا برای وزارت آموزش و پرورش کمتر شده است، اتفاق نظر نمایندگان مجس برای معرفی بعنوان وزیر پیشنهادی دولت دهم، آقای حیاتی نماینده مجلس و همچنین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

 

وی ادامه داد: حیاتی دارای تجربه و تخصص لازم در این زمینه بوده و با توجه به اینکه وی از مدیران کل این وزارت خانه نیز بوده از تجربه کافی برخوردار بوده و در صورت تصدی وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه را به سمت پیشرفت و ترقی نیل داده و به دلیل اینکه خود نیز فرهنگی بوده، به عنوان فردی دردآشنا و آگاه به دغدغه‌های فرهنگیان و معلمان کشور، زمینه فعالیت پرشور و بانشاط این قشر گسترده جامعه را فراهم نماید.

 

عباسی افزود: در صورتی که آقای احمدی‌نژاد نظر مجلس را برای معرفی وزیر آموزش و پرورش جویا شود، قطعا آقای حیاتی گزینه نمایندگان مجلس خواهد بود.

 

این عضو کمیسیون آموزش با اشاره به مشورت‌ها و بحث‌هایی که در این کمیسیون درباره وزیر آموزش و پرورش شده، افزود: در صحبت‌های میان اعضای این کمیسیون مخالفتی برای وزارت اقای حیاتی اعلام نشده و قطعا در صورت معرفی ایشان، مجلس و کمیسیون اموزش از وی به شدت حمایت خواهد کرد.

 

نائب رئیس کمیسیون آموزش در پایان اشاره کرد: در دوره قبل نیز برای وزارت آموزش و پرورش دولت نهم، حیاتی یکی از گزینه‌های مطرح برای وزارت بود که در نهایت رئیس جمهور فرد دیگری را برای این وزارت خانه معرفی نمود.

 

منبع

سایت فرهنگیان نیوز

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت