زنگ مدر سه دبستان قدس با حضور مهندس شعاعی معاون شهرداری ناحیه دو نواخته شد

امور اجتماعی ناحیه به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس اقدام به برگزاری مراسم مفرح روز چهارشنبه اول مهرماه 88 در دبستان دخترانه قدس با حضور بیش از 400 نفر دانش آموز نمود، در این جشن در ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید و سرود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با هماهنگي امور اجتماعي و فرهنگي ناحيه2 انجام گرديد:

زنگ مدر سه دبستان  قدس با حضور مهندس شعاعي معاون شهرداري ناحيه دو نواخته شد

امور اجتماعي ناحيه  اقدام به برگزاري جشن اول مهر در دبستان دخترانه قدس با حضور مسولين شهرداري ناحيه نمود.

امور اجتماعي ناحيه به مناسبت فرا رسيدن ماه  مهر و بازگشايي مدارس  اقدام به برگزاري مراسم مفرح روز چهارشنبه اول مهرماه 88 در دبستان دخترانه قدس با حضور بيش از 400 نفر دانش آموز نمود، در اين جشن در ابتدا آياتي چند از کلام الله مجيد قرائت گرديد و سرود جمهوري اسلامي ايران با همنوايي دانش آموزان به اجرا در آمد، سپس معاون شهردار ناحيه 2 جناب آقاي مهندس شعاعي ضمن تبريک به دانش آموزان پيام  شهردار محترم منطقه آقاي دکتر سليمي و شهردار محترم  ناحيه 2آقاي مهندس جندقي را در خصوص  خدمات شهرداري که همانا خدمت صادقانه پرسنل شهرداري به شهروندان مي باشد  به دانش آموزان بيان نمودند ،و در ادامه  مدير امور اجنماعي شهرداري ناحيه 2 آقاي احمدزاده  ضمن تبريک و خوش آمدگويي به دانش آموزان  و کادر مدرسه واولياء محترم در خصوص فرهنگ سازي و اشاعه فرهنگ به دانش آموزان نکاتي را عنوان نمودند ، واظهار داشتند "خداوند را شاکريم که در سال جديد تحصيلي نعمتهاي بزرگي همچون پدر، مادر، معلمان را به ما اعطا فرمودند که به چکونه زيستن را ياد دادند،پس بياييد با خوب درس خواندن آنها را خوشحال و خدا را به خاطر اين نعمات گرانبهاشکر گذار باشيم ".

در اين جشن در بين دانش آموزان در هنگام ورود به مدرسه شاخه هاي گل اهدا گرديد، همچنين در حين  مراسم از دانش آموزان با کيک و سانديس  پذيرايي گرديد، و پس از گروه نمايشي به موضوعيت سلامت به اجراي نمايش پرداختند در اين تئاتر پيامهاي بهداشتي در جهت پيشگيري از بيماري ها (آنفلوانزاي خوکي، آموزش صحيح مسواک زدن، شستن صحيح دستها و...) به دانش آموزان يادآوري گرديد  و در اين بين اسپري ضد عفوني کننده دستها در بين دانش آموزان توزيع گرديد و در پايان مراسم  مسابقه اي با سوالات خدمات شهرداري در موضوعيت  فرهنگي و اجتماعي در پايه اول، دوم ،سوم، چهارم و پنجم  طرح و جوايز نفيسي به برندگان اهدا گرديد.

شايان ذکر است، از کليه دانش آموزان عضو شهرداران خانواده و عضو کانون نخبگان ناحيه گرديدند. ضمناً بسته هاي آموزشي طرح خانواده نيز به کليه دانش آموزان تحويل گرديد.

پاکسازي کليه برچسب هاي تبليغاتي در سطح محدوده ناحيه 2

امور خدمات خدمات شهري ناحيه 2 اقدام نمود

اداره خدمات شهري شهرداري ناحيه 2 کليه برچسب هاي تبليغاتي برروي درب منازل  را پاکسازي نمود.

زيبا سازي ومناظر ديوارها و درب منازل از جمله عوامل تاثير گذار بر زيبا سازي شهر است که جهت دستيابي به اين امر مهم شهرداري ناحيه دو اقدام به پاکسازي دربها و ديوارها از برچسب هاي تبليغاتي نمودند. اين خدمات توسط 30 اکيپ خدمات شهري در طول يک هفته انجام گرديد.

کلاس آموزشي پيشگيري از آنفلوآنزاي خوکي ويژه مادران سلامت

کلاس آموزشي پيشگيري از آنفلوآنزاي خوکي ويژه مادران سلامت در انجمن حمايت از آسيب ديدگان اجتماعي برگزار گرديد.

امور اجتماعي ناحيه  2 اقدام به برگزاري  کلاس آموزشي پيشگيري از آنفلوآنزاي خوکي ويژه مادران سلامت در انجمن حمايت آسيب ديدگان اجتماعي  برگزار گرديد.

با توجه به شيوع آنفلوانزاي خوکي در سطح جامعه وبا توجه به اينکه مادران سلامت  به علت کاهش سيستم ايمني از جمله افرادي هستند که پيشتر از ديگران در معرض خطر هستند کلاس آموزشي در اين زمينه تشکيل گرديد که در آن  کارشناس محترم به موضوع علائم ،راههاي انتقال و پيشگيري از آن نکاتي را به بانوان آموزش دادند.

توزيع برو شور پيشگيري از آنفلوانزاي خوکي

برو شور پيشگيري از آنفلوانزاي خوکي در سطح مدارس  توزيع گرديد.

امور اجتماعي و فرهنگي ناحيه دو اقدام به توزيع بروشور در خصوص پيشگيري از آنفلوانزاي خوکي به مناسبت بازگشايي مدارس و افزايش خطر ابتلا دانش آموزان به علت ارتباط نزديک با يکديگر و ودر محيط کلاس قرار گرفتن و خطر انتقال بيماري نمود در اين بروشورها اطلاعاتي در زمينه علائم، پيشگيري، راههاي انتقال و توصيه هاي بهداشتي نوشته شده است.

کلاس آموزشي اصلاح الگوي حرکتي در ناحيه 2

کلاس آموزشي اصلاح الگوي حرکتي  در کانون جهان ديدگان پارک لاله توسط امور اجتماعي و فرهنگي  برگزار گرديد.

امور اجتماعي و فرهنگي ناحيه دو کلاس آموزشي اصلاح الگوي حرکتي  را در کانون جهان ديدگان پارک لاله برگزار نمود.

باتوجه به بيماريهاي شايع استخواني که در سنين ميانسالي و سالمندي افراد با آن درگير هستند و در جهت پيشگيري از اين دردهاي شايع و همچنين تسکين درد با استفاده از حرکات موزون اين کلاس آموزشي ويژه کانون جهان ديدگان پارک لاله در محل گردهمايي کانون مورخ 1/7/88  برگزار گرديد  که در اين برنامه کارشناس محترم سلامت حرکات ورزشي مناسب را به حضار آموزش دادند.

 

 

تنظيم: هومن بهلولي

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت