كل قرآن به صورت فلش در سايت تبيان تبريز ارائه مي شود

سايت تبيان تبريز به مناسبت ايام پرفيض رمضان اقدام به انتشار كل قرآن به صورت فلش با امكان جستجوي سوره‌ها و جزءها كرده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كل قرآن به صورت فلش در سایت تبیان تبریز ارائه می شود

سایت تبیان تبریز به مناسبت ایام پرفیض رمضان اقدام به انتشار كل قرآن به صورت فلش با امكان جستجوی سوره‌ها و جزءها كرده است.

امیر محمد مجتهدی مدیر سایت تبیان تبریز افزود: این قرآن كه امكانات جستجو بر حسب صفحه، سوره و جزء ها را دارا بوده، با استفاده از برنامه فلش در مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تبریز طراحی و در اختیار تمام علاقمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از جمله امكانات دیگر این قرآن الكترونیكی امكان بزرگنمایی با استفاده از ذره بین می باشد كه در صورت انتقال ذره‌بین به متن مورد نظر متن به صورت دو برابر بزرگنمایی می شود.

علاقمندان می توانند جهت مشاهده به سایت تبیان تبریز مراجعه كرده و از لینك "كل قرآن" به صفحه مزبور دسترسی داشته و یا از لینك مستقیم: http://www.tebyan-tabriz.ir/farsi/?pageID=196&t-b=default استفاه نمایند.

لازم به ذكر است: همچنین علاقمندان جهت دانلود می توانند به قسمت كتابخانه دیجیتالی تبیان تبریز مراجعه نموده و از قسمت قران و تفسیر فایل فلش مزبور را به صورت فشرده دانلود نمایند.

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت