گزارش هشتمین روز نمایشگاه قرآن

هشتمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با دومین روز از ماه مبارک رمضان مصادف بود، همچون روز گذشته در ابتدا به دور از هیاهو بوده و رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی، مملو از جعیت گردید، به طوری که مسئولین برزگرای در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش هشتمین روز نمایشگاه قرآن

هشتمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با دومین روز از ماه مبارک رمضان مصادف بود، همچون روز گذشته در ابتدا به دور از هیاهو بوده و رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی، مملو از جمعیت گردید، به طوری که مسئولین برگزاری در ساعات 24 شب گذشته برای تخلیه سالن ها و خروج بازدیدکنندگان با مشکل مواجه شده بودند.

شب گذشته بسیاری از علاقمندان و کاربران سایت تبیان با حضور در محل غرفه خواهان برگزاری مسابقات و قرعه کشی همچون سنوات گذشته در محل غرفه بودند که امید است از این هفته مسابقات و قرعه کشی نیز دایر گردد.

با توجه به این که حضور علاقمندان در نمایشگاه در روز های گذشته با نوسان بسیاری روبرو بود، بخش فروش نرم افزارهای چند رسانه ای غرفه تبیان همواره مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار داشته و علاقمندان را به خود جلب می نماید.

گفتنی است، نرم افزار مشکات (نگارش جدید) از پرفروش ترین محصولات ارائه شده در غرفه تبیان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می باشد.

شایان ذکر است، حسین کنعانی مقدم؛ عضو شورای مرکزی ائتلاف فراگیر مردمی اصولگرایان و دبیر شورای راهبردی ائتلاف حزب الله، با حضور در نمایشگاه قرآن و به خصوص غرفه تبیان به بازدید از آن پرداخت.

 

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان

مطالب مرتبط مجموعه : اسامی برندگان میزگرد نگاه روز
آخرین مطالب سایت