رییس ستاد المپیاد علمی طلاب نخبگان حوزه شناسایی می‌شوند

حجت الاسلام علم الهدی در بازدید مدیر حوزه علمیه قم از حوزه علمیه تخصصی قاسم بن الحسن (ع) و ستاد مرکزی اولین المپیاد علمی طلاب، گزارشی از نظام آموزشی و فرآیند اجرایی آن ارایه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 بابرگزاری المپیاد علمی طلاب نخبگان حوزه شناسایی می‌شوند

حجت الاسلام علم الهدی در بازدید مدیر حوزه علمیه قم از حوزه علمیه تخصصی قاسم بن الحسن (ع) و ستاد مرکزی اولین المپیاد علمی طلاب، گزارشی از نظام آموزشی و فرآیند اجرایی آن ارایه کرد

 

به گزارش مرکز خبر حوزه، رییس ستاد المپیاد علمی طلاب ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه علمیه تخصصی قاسم بن الحسن (ع) گفت: درسال نوآوری و شکوفایی، رقابت علمی مدارس حوزه را راه‌اندازی کرده‌ایم تا در سایه آن نخبگان حوزه شناخته شوند و تخصصهای طلاب نسبت به علوم حوزوی مشخص شود.

وی افزود: این المپیاد در 4 مقطع 3، 6، 8 و10 راه‌اندازی شده که کمیته علمی مشغول طرح سوالات است.

مدیر حوزه علمیه تخصصی قاسم بن الحسن (ع) خاطرنشان کرد: ثبت نام در این المپیاد تا پایان مهر ماه 87 تمدید شده و همچنین با درخواست مدیران مدارس علمیه، زمان امتحان از 16 آبان به 16 اسفند 87 تغییر پیدا کرد.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به جوایز این المپیاد گفت: در هر مقطع به 10 نفر از کسانی که بتوانند بیش از 90 درصد سوالات را پاسخ دهند به سه نفر اول دو عمره و 12 سکه تمام بهار آزادی، سه نفر دوم دو عمره  و 12 نیم بهار آزادی و به چهار نفر سوم دو عمره و 12 ربع بهار آزادی اهدا می‌شود.

وی افزود: به ممتازین این المپیاد 4 منزل مسکونی در شهرک پردیسان قم داده خواهد شد.

رییس ستاد مرکزی المپیاد علمی طلاب یادآور شد: اهدا جوایز بر اساس تعریفی که در ستاد مرکزی المپیاد شده است انجام خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی سنجش نامه‌ای به کل مدارس علمیه ارسال خواهد شد که در آن  از مدیران  خواسته شده است گزارش کار خود را در ارتباط با ثبت نام طلاب و آمادگی برگزاری المپیاد را به  مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و ستاد مرکزی ارسال کنند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت