استعفای شاه حسینی، موافقت کفاشیان

عبدالرحمان شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کرد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفاي شاه حسيني، موافقت کفاشيان

عبدالرحمان شاه حسيني رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از سمت خود کناره گيري کرد.

به نقل از مهر، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال کشورمان رسما به مسئولان اين فدراسيون اعلام کرده با شرايط فعلي نمي تواند به همکاري خود با فدراسيون فوتبال ادامه دهد.

شاه حسيني که طي دو سال گذشته رياست کميته انضباطي فدراسيون فوتبال را برعهده داشته است، نسبت به اجرا و تعديل برخي از آراي اين کميته توسط فدراسيون فوتبال اعتراض داشته است.

 

شاه‌حسيني: تحت هيچ شرايطي بر نمي گردم

تمامي اعضا و كاركنان كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به دليل آنچه كه آن را عقيم ماندن اجراي آراي دانه درشت‌هاي فوتبال خواند‌ه‌ا‌ند، دسته‌جمعي از سمت خود كناره‌گيري كردند.

به نقل از ايسنا، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در دو سال گذشته با رياست "عبدالرحمان شاه‌حسيني" به پرونده‌هاي جنجالي و تاثيرگذار زيادي رسيدگي كرده است كه بعضا به گفته رئيس اين كميته، آراي مذكور با تاثيرپذيري‌هاي بي‌ربط به مرحله اجرا نمي‌رسيد. بر اين اساس ظهر روز چهارشنبه بيست و دوم خردادماه هر پنج عضو كميته انضباطي به همراه كاركنان آن رسما از سمت خود كناره‌گيري كردند.

عبدالرحمان شاه‌حسيني، با تاييد اين گفت: به دليل اين كه با توجه به شرايط حال حاضر فوتبال، امكان اجراي عدالت متناسب با ديدگاه‌هاي حرفه‌اي و عدالت‌طلبانه اعضا اين كميته وجود نداشت از سمت خود كناره‌گيري كرديم.

وي افزود: متاسفانه شرايط به گونه‌اي شده كه امكان اجراي آراي متخلفان دانه درشت‌ فوتبال وجود ندارد و اجراي اين آراي عقيم مي‌ماند. با اين اوضاع ادامه همكاري اعضا كميته انضباطي عملي لغو محسوب مي‌شود.

شاه‌حسيني تصريح گفت: تجميع اقدامات فوق برخلاف اصل مساوات و عدالت و استقلال كميته انضباطي است. متاسفانه علي‌رغم اعلام مكرر و مكتوب تخلفات به آنها ترتيب اثر داده نشده كه براين اساس ضمن تشكر و عذرخواهي از مردم ايران، خصوصا رسانه‌هاي گروهي، مديران، مربيان و بازيكنان فوتبال رسما كناره‌گيري خود را از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام مي‌كنيم.

شاه‌حسيني تاكيد كرد: مشروح اتفاقات با مستندات به مراجع ذي‌ربط جهت بررسي و اتخاذ تصميم اعلام مي شود. با اين اوضاع تا مدتي تحت هيچ شرايطي حاضر به بازگشت به فوتبال نيستم.

به همراه "شاه‌حسيني" كه رياست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را بر عهده داشت؛ محدثي مداح، ابوصادقي و احمد‌زاده كه همه‌ از قضات ارشد دستگاه قضايي كشور مي‌باشند، و چهار تن از كاركنان اين كميته استعفا كرده‌اند.

گفتني است، اخيرا كميته انضباطي در مورد علي دايي، محمدرضا ساكت مديرعامل سپاهان و هادي عقيلي بازيكن اين باشگاه آرايي را صادر كرده كه همه اين آرا در كميته استيناف لغو شده است.

 

کفاشيان: با استعفاي شاه حسيني موافقت مي کنم

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد که با استعفاي رئيس کميته انضباطي اين فدراسيون موافقت مي کند.

علي کفاشيان در گفتگو با ايرنا با بيان اين مطلب با ارج نهادن به زحمات شاه حسيني گفت: تنها به خاطر اين با استعفاي وي موافقت مي کنم که معتقدم اگر اين کار را نکنم به سلامتي وي لطمه وارد مي شود.

وي افزود: شاه حسيني براي اين فدراسيون زحمات بسياري کشيده و من از کار او راضي هستم و اين را به دفعات به او گفته ام ولي اکنون به اين نتيجه رسيده ام که اگر با استعفاي او موافقت نکنم او از نظر سلامتي دچار مشکل مي شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه اظهار داشت: سلامتي وي براي من مهم است چرا که معتقدم کار جاي خود را دارد ولي نبايد کار به سلامتي فرد خدشه اي وارد کند.

وي اظهار داشت: من به کار شاه حسيني اعتقاد دارم از اين رو از تجارب وي در جاي ديگري استفاده خواهم کرد و او را به عنوان مشاور خود منصوب خواهم کرد.

کفاشيان در پايان گفت: در زمان کنوني به اين نتيجه رسيده ام که شاه حسيني بايد به فکر سلامتي خود باشد شايد او چند ماه ديگر بار ديگر به عنوان رئيس کميته انضباطي منصوب و مشغول به کار شود.

مطالب مرتبط مجموعه : فوتبال ايران
آخرین مطالب سایت