مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

پذیرش حوزه های خواهران از اواخر بهمن آغاز می شود

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: پذیرش خواهران علاقه مند به تحصیل در حوزه از اواخر بهمن ماه در تمامی مدارس استان و یا از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آغاز خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، عصر امروز با حضور در ویژه برنامه «صدای انقلاب»، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امروز آنچه برای ملت ایران به خصوص بانوان جوان دارای اهمیت است، بهره گیری از سیره و منش ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی در ادامه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: شعار ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است و باید با تلاش جهادی و انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کرد. مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد:حوزه خواهران بعد از انقلاب به صورت رسمی تشکیل شد و باید آن را از رویش های پرثمر انقلاب اسلامی برشمرد، به طوری که مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه خواهران را پدیده ای عظیم و مبارک دانسته اند.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: حوزه خواهران استان قزوین در مجموع داری 5 مدرسه سطح 2 کارشناسی و یک موسسه آموزش عالی کارشناسی ارشد است و با نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، آموزش وپرورش، صدا وسیما، دادگستری، اوقاف، و ... در زمینه های فرهنگی و مشاوره همکاری دارد.

وی به زمان پذیرش حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: پذیرش خواهران علاقه مند به تحصیل در حوزه از اواخر بهمن ماه در تمامی مدارس استان و یا از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران  آغاز خواهد شد.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت