نرم افزار چند رسانه ای وعده صادق در صدد بیان دگرگونی‌های لبنان درجنگ

نگ   به مناسبت روز جهانی قدس و به همت سازمان تبلیغات اسلامی، نرم افزار چند رسانه ای وعده صادق با موضوع دگرگونی‌های لبنان و پیامدهای آن در جنگ تولید شد.  معاونت پژوهشی، آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار چند رسانه ای وعده صادق در صدد بیان دگرگونی‌های لبنان درجنگ

  به مناسبت روز جهانی قدس و به همت سازمان تبلیغات اسلامی، نرم افزار چند رسانه ای وعده صادق با موضوع دگرگونی‌های لبنان و پیامدهای آن در جنگ تولید شد.

 معاونت پژوهشی، آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای وعده صادق دگرگونی‌های لبنان و پیامدهای آن در جنگ را بررسی كرده است.
این نرم افزار كه پنج بخش دارد با ارایه روزشمار جنگ لبنان در بخشی از آن، اخبار فعالیت‌های حزب‌الله و عكس‌العمل اسراییل را در مدت 33 روز جنگ بیان كرده و به تحلیل آن پرداخته است.
این نرم‌افزار در بخش دیگری به معرفی كتاب تحلیلی «یك لبنان مقاومت، یك اسراییل ادعا» پرداخته كه نویسنده آن با بیان تاریخچه لبنان، حزب الله، رژیم اشغال‌گر قدس و جنایت‌های آن، جنگ 33 روزه اسراییل علیه لبنان، بررسی قطعنامه 1701 و پیامدهای آن و مجموعه سخنان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد لبنان به بسیاری از شبهه‌های موجود درباره حزب‌الله پاسخ داده است.
كلیپ‌های شبكه تلوزیونی المنار و سخنان سید حسن نصرالله با زیرنویس فارسی از دیگر ابتكارهای این نرم افزار است.
یك صد پوستر نمایشگاه وعده صادق كه با موضوع های مختلف به بیان پیامدهای جنگ در لبنان و جهان، دیدنی‌های جنگ، حمایت برخی كشورها و جریان‌ها از اسراییل می‌پردازد و نیز دو هزار و پانصد عكس در موضوع فلسطین و لبنان كه در بردارنده عكس‌هایی از لبنان ، اسراییل، فلسطین، اشخاص سرشناس سیاسی، تظاهرات مردم كشورهای مختلف علیه جنگ و خون ریزی است، به جذابیت‌های این نرم افزار افزوده است.
این نرم افزار در بیست هزار نسخه تولید شده است.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت