سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات دینی راه اندازی شد

شد   پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری ستاد پاسخگویی به مسایل دینی، سامانه پاسخگویی تلفنی به سؤالات و شبهات دینی را تأسیس کرد.  حجت الاسلام سید محمد علی داعی نژاد، مدیر سامانه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات دینی راه اندازی شد

  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری ستاد پاسخگویی به مسایل دینی، سامانه پاسخگویی تلفنی به سؤالات و شبهات دینی را تأسیس کرد.

 حجت الاسلام سید محمد علی داعی نژاد، مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم  اظهار داشت: در سال پیامبر اعظم (ص) و در راستای شناخت و تعمیق اندیشه های دینی و همچنین جهت دسترسی آسان و سریع به پاسخ شبهات و سؤال های دینی، سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسش های دینی از سوی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حمایت ستاد پاسخگویی به مسایل دینی راه اندازی شد.
وی افزود: این مرکز به پرسش ها و شبهات اقشار مختلف مردم در زمینه های قرآن و حدیث، کلام، فقه و احکام، تربیت و مشاوره، تاریخ و حقوق و سیاست پاسخ می دهد.
داعی نژاد با اشاره به شکل گیری مرحله نخست این فعالیت، بیان داشت: این سامانه در چند مرحله آغاز به کار می کند که در حال حاضر مرحله نخست آن راه اندازی شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در مرحله بعد پرسشگران بتوانند با شماره تلفن های سه یا چهار رقمی، بدون گرفتن پیش شماره شهر قم با این مرکز ارتباط برقرار کرده و پرسش های خود را مطرح کنند.
شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 19 با تلفن 7749920 – 0251 پرسش های خود را مطرح کنند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت