دبیر كمیته اطلاع رسانی دومین همایش بین المللی دكترین مهدویت: تشكیل انقلاب اسلامی بر پایه دكترین مهدویت بود

ود سید علی پورطباطبایی  با بیان این كه تشكیل انقلاب اسلامی بر پایه دكترین مهدویت بود از برگزاری دومین همایش بین المللی دكترین مهدویت خبر داد.   وی تبیین این دكترین را عامل پیشرفت و شكوفایی بیش تر حكومت اسلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر كمیته اطلاع رسانی دومین همایش بین المللی دكترین مهدویت: تشكیل انقلاب اسلامی بر پایه دكترین مهدویت بود

سید علی پورطباطبایی  با بیان این كه تشكیل انقلاب اسلامی بر پایه دكترین مهدویت بود از برگزاری دومین همایش بین المللی دكترین مهدویت خبر داد.

  وی تبیین این دكترین را عامل پیشرفت و شكوفایی بیش تر حكومت اسلامی عنوان كرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی این استراتژی به عنوان دكترین راهبردی نظام اسلامی درمقابل اندیشه های مخالف جهت ارائه به جهان است.

پورطباطبایی ادامه داد: نخستین همایش دكترین مهدویت در نیمه شعبان سال گذشته با سخنرانی رئیس جمهور، آیت الله كاشانی و ارائه مقالات برگزیده برگزار شد و امسال نیز با حضور اندیشمندان و شخصیت های كشوری شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به فراخوان این همایش افزود: طی فراخوانی با 9 محور از جمله آموزه مهدویت و قابلیت نظریه پردازی و تدوین دكترین، مهدویت و دكترین منجی گرایی در دیگر ادیان، مهدویت و دكترین های سیاسی- اجتماعی معاصر، مهدویت و نظریه های فلسفه تاریخ، مهدویت و نظریه های طرفداران سنت و مدرنیسم و مهدویت و فرهنگ از اساتید، پژوهشگران و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، دعوت شده تا با ارائه مقالات علمی در تبیین معارف مهدویت در دومین همایش بین المللی دكترین مهدویت شركت كنند.

خاطر نشان می شود علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیش تر می توانند با شماره تلفن ''7833713- 0251'' دبیر خانه همایش بین المللی دكترین مهدویت تماس بگیرند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت