دستور رییس جمهور مبنی تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی، خواست ملت ایران است

ست   مدیر حوزه علمیه قم گفت: اقدام رییس جمهور مبنی بر تعلیق همكاری‌های داوطلبانه، عملی به جا و در جهت خواست عمومی ملت ایران است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا حجت الاسلام و المسلمین  حسینی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستور رییس جمهور مبنی تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی، خواست ملت ایران است

  مدیر حوزه علمیه قم گفت: اقدام رییس جمهور مبنی بر تعلیق همكاری‌های داوطلبانه، عملی به جا و در جهت خواست عمومی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا حجت الاسلام و المسلمین  حسینی بوشهری  گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اهدافی كه دارد، نمی‌تواند حركت علمی را در كشور متوقف كند. زیرا بر اساس آموزه‌های اسلامی، ایران یك كشور مستقل و آینده نگر برای مردم و جامعه خود است. از این رو باید پیشرفت كشور را همیشه مد نظر داشته باشیم.
وی به برخورد استكباری كشورهای غربی اشاره و تصریح كرد: متأسفانه در شرایط كنونی، كشورهای استكباری و دشمنان انقلاب اسلامی با هر حركتی كه در جمهوری اسلامی در جهت رشد و بالندگی صورت گیرد، مخالفت می‌كنند. در مسأله انرژی صلح آمیز هسته‌ای كه اقدامی قانونی و بر اساس قواعد و قراردادهای بین المللی است، دشمنان به خاطر برخورد سیاسی با انقلاب ما، فراتر از همه قواعد بین المللی اقدام به صدور قطعنامه می‌كنند.
مدیر حوزه علمیه قم خاطر نشان كرد: بسیاری از كشورها هنگامی كه با شرایط كنونی روبرو می‌شوند، تحت تأثیر دیكته‌های ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرند و قطعنامه‌ای كاملاً ظالمانه تصویب می‌كنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری با تجلیل از دستور اخیر ریاست جمهوری مبنی تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی گفت: اقدام ریاست جمهوری در تعلیق همكاری‌های داوطلبانه اقدامی به جا و در جهت خواست عمومی ملت ایران است. از آغاز انقلاب تاكنون بنا نبوده كه اقدامی انجام دهیم كه باب میل ابر قدرت‌ها باشد و اصلاً اگر قرار بود نظر آنها تأمین شود، نباید انقلاب می‌كردیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این مرحله از مرحله‌های حساس آزمایش ملت رشید ایران است و هم از مراحلی است كه باید به جهان ثابت كنیم كه جامعه ما جامعه‌ای مستقل و بالنده است و این مسؤولین و مردم هستند كه در چارچوب مقررات بین المللی تصمیم می‌گیرند.
وی افزود: معتقد هستیم انسان‌های آزاده جهان و آنانی كه تحت تأثیر امكانات دشمنان ما قرار نگرفته‌اند آگاهانه بیاندیشند و عملكرد جمهوری اسلامی ایران را ببینند. جامعه بیدار بشری با ما همراه و همفكر است، اگر چه ممكن است نتوانند اقدامی عملی برای تأیید ما انجام دهند.
وی در پایان تأكید كرد: وظیفه همه آگاهان، دانشگاهیان و حوزویان این است كه یكپارچه و متحد از اقدامات نظام اسلامی و دولت اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای پشتیبانی كنند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت