در عصر ارتباطات نیازمند توجه بیشتر به كاركرد رسانه‌ها برای تبلیغ پیام منطقی و فطری اسلام هستیم

یم   مسئول پژوهشكده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار خود و هیأت همراه را از لبنان مثبت ارزیابی كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام نجف لك‌زایی كه از سفر علم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در عصر ارتباطات نیازمند توجه بیشتر به كاركرد رسانه‌ها برای تبلیغ پیام منطقی و فطری اسلام هستیم

  مسئول پژوهشكده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار خود و هیأت همراه را از لبنان مثبت ارزیابی كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام نجف لك‌زایی كه از سفر علمی مسئولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی لبنان به قم بازگشته، امروز با اشاره به دیدار هیأت اعزامی با علامه سید حسین فضل الله گفت: وی از لفظ «انسان المعاصر» استفاده نمود و تأكید داشت كه متأسفانه اغلب مراكز علمی، پژوهشی، فرهنگی و حوزوی از حسن معاصرت برخوردار نیستند.
وی افزود: علامه فضل الله تأكید داشت كه باید با توجه به عصر ارتباطات و كاركرد رسانه‌ها، شناخت مناسبی از عملكرد آن‌ها داشته باشیم و پیام منطقی و فطری اسلام را از طریق رسانه و با زبان آن به جهانیان برسانیم.
استاد حوزه علمیه قم به دیدار با سید حسن نصر الله اشاره كرد و اظهار داشت: دبیر كل حزب الله لبنان بر شناسایی نیاز‌های نسل جدید و پاسخ‌گویی مناسب به آن‌ تأكید كرد و معتقد بود در جهان مشترك امروزی نیازهای مشتركی داریم كه باید اگر پژوهشی در مكانی انجام می‌گیرد دیگر پژوهش‌گران در نقاط گوناگون جهان نیز به آن توجه داشته باشند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت