بررسی شیوه های مدعیان دروغین مهدویت در برنامه «حاضر غایب از نظر»

جامعه دینی بیشتر مورد هجمه مدعیان دروغین است چراکه ارادت و اخلاص افراد، زمینه نفوذ افراد سوء استفاده گر را فراهم می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی شیوه‌های مدعیان دروغین مهدویت در برنامه «حاضر غایب از نظر»

 

حجت الاسلام عبدالله رضایی تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه «حاضر غایب از نظر» از مسجد مقدس جمکران پخش می ‌شود و به بررسی زمینه‌های شکل گیری مبارزه با خرافات و مدعیان دروغین مهدویت می ‌پردازد.
وی ادامه داد: جامعه دینی بیشتر مورد هجمه مدعیان دروغین است چراکه ارادت و اخلاص افراد، زمینه نفوذ افراد سوء استفاده گر را فراهم می کند.  برنامه «حاضر غایب از نظر» به صورت صریح و بی پرده علل شکل‌گیری و توسعه مباحث دروغین مهدویت را بررسی می‌کند.
این تهیه کننده در خصوص حربه های تحریک کننده مدعیان دروغین برای جذب افراد اظهار داشت: این برنامه عوامل تحریک کننده از جمله عشق بدون شعور به مباحث دینی، دخالت افراد غیر متخصص، تحریف روایات و موضوعات دیگر را بررسی می‌کند.
وی عنوان کرد: حجت الاسلام نصوری معاونت ارتباطات و تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به عنوان کارشناس در این برنامه هستند. همچنین کتاب پرسش و پاسخ مهدوی را برای علاقه مندان به مطالعه بیشتر معرفی میکنیم.
گفتنی است برنامه «حاضر غایب از نظر» ساعت 18 امروز از شبکه قرآن پخش می شود.

منبع:
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت