کسالت رییس دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاته در ایران بهبودی یافت

فت   حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به لطف الهی رو به بهبودی میباشد  و به زودی ایشان از بیمارستان  مرخص می‌شوند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مدیر داخلی مؤسسه آل البیت (ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسالت رییس دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاته در ایران بهبودی یافت

  حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به لطف الهی رو به بهبودی میباشد  و به زودی ایشان از بیمارستان  مرخص می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مدیر داخلی مؤسسه آل البیت (ع)  با اعلام این مطلب اظهار داشت: بحمدالله حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی رو به بهبود است و پزشكان معالج اعلام كرده‌اند به احتمال قوی وی تا روز شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.
حضرت حجت‌الاسلام جواهری با تشكر از كسانی كه تاكنون ابراز محبت كرده و جویای حال ایشان تانی در ایران بوده‌اند خاطرنشان ساخت: از هنگامی كه خبر بستری شدن حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی منتشر شد، علما، بزرگان و ارادتمندان به روحانیت از ایران و سراسر جهان اسلام به صورت حضوری یا تلفنی جویای حال وی بوده و نگرانی خود را از این حادثه پیش آمده اعلام كردند.
شایان ذكر است حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی داماد و رییس دفتر حضرت  آیت الله العظمی سیستانی در ایران می‌باشد که هفته گذشته به علت عارضه سكته مغزی در بیمارستان حضرت  آیت الله گلپایگانی (ره) قم بستری شد.


مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت