رشد 14 درصدی جابجایی مسافر با قطار ملایر - مشهد

رشد 14 درصدی جابجایی مسافر با قطار ملایر - مشهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رشد 14 درصدی جابجایی مسافر با قطار ملایر - مشهد

 

به گزارش تبیان به نقل از جلال الدین كوكنار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه امسال 12 هزار و 740 مسافر از طریق یك رم قطار ورودی و خروجی در مسیر ملایر به مشهد جابجا شدند.
وی تعداد مسافران خروجی از ایستگاه راه آهن ملایر به مشهد در پیك نوروزی امسال را شش هزار و 256 مسافر و تعداد مسافران ورودی به این ایستگاه را شش هزار و 484 مسافر عنوان كرد.
وی ادامه داد: از سال گذشته قطار ملایر به مشهد به صورت روزانه در این مسیر رفت و آمد می كند و این امر موجب افزایش تعداد مسافران به مشهد و بالعكس شد.
كوكنار با بیان اینكه ایستگاه قطار در ملایر یكی از ایستگاه های خوب با تجهیزات كامل و امكانات رفاهی مناسب در منطقه اراك است، اظهار كرد: در ایام نوروز امسال میزان رضایت مندی مسافران از نوع كیفیت قطار، نحوه برخورد مسئولان و خدمه قطار و سایر موارد از ایستگاه ملایر بالا بود.
وی یادآور شد: با توجه به اینكه ایستگاه ملایر بعد از اراك دومین ایستگاه خوب ما در این منطقه است، اگر چنانچه مطالبه مردم این شهرستان در زمینه های مختلف بالاتر برود، راه آهن منطقه اراك آماده پاسخگویی به هرگونه مطالبات آنان است.
مدیر كل راه آهن منطقه اراك راه اندازی قطار ملایر به تهران را یكی از خواسته های مهم شهروندان ملایری برشمرد و گفت: راه اندازی قطار ملایر به تهران مشروط به این است كه مردم و مسئولان این شهرستان بتوانند هزینه ها و چارتر قطار را تقبل كنند كه ما نیز در این صورت آمادگی كامل برای این امر را داریم.
كوكنار ادامه داد: در ایام نوروز امسال 35 هزار و 387 مسافر از طریق سه ایستگاه اراك، ملایر و شازند در راه آهن منطقه اراك به صورت رفت و برگشت جابجا شدند.
راه آهن ملایر در منطقه غرب كشور در مهرماه سال 1390 راه اندازی شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان و 75 كیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت