برنامه های هفته جوان شهرداری تهران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی، ابویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واگذاری امور به جوانان در سطح پایینی قرار دارد گفت: این یکی از خطرات است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس خانه شهریاران جوان:

برنامه های هفته جوان شهرداری تهران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی، ابویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واگذاری امور به جوانان در سطح پایینی قرار دارد گفت: این یکی از خطرات است.

وی با بیان اینکه ساختارهای اداری و بروکراسی های اداری جوانان را خسته می‌کنند گفت: باید در واگذاری امور به جوانان برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد.

رئیس خانه شهریاران جوان در خصوص برنامه‌های هفته جوان گفت: بررسی سطح زندگی جوان تهرانی، بررسی هویت جوان تهرانی و تغییرات فرهنگی از جمله برنامه‌ها در هفته جوان است.

وی ادامه داد: گلریزانی در این ایام انجام می شود تا جوانانی که زندانی غیر عمد هستند کمک‌هایی برای آنها جمع‌آوری شود.

ابویی همچنین در خصوص فعالیت خیریه جوانان گفت: تیم‌های جهادی به مناطق محروم و حومه با ارائه بسته‌های فرهنگی ارسال می‌کنیم.

وی همچنین ادامه داد: برنامه‌های سطح مناطق و محلات، تقدیر از جوانان شهریار و برگزاری جشن بزرگ علی اکبر در 22 مسجد جامع از جمله برنامه‌ها است.

وی همچنی از برگزاری جشنواره جوان موفق تهرانی افزود و گفت: همچنین از اجتماع جوانان نسل علی اکبری در میدان امام حسین انجام می‌شود.

ابویی از ایجاد پارلمان جوانان از اواخر تابستان خبر داد و گفت: کارتهای تسهیلات جوانان با عنوان شهریاری به جوانان ارائه می‌شود.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت