قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند

اگر در مدارس در کنار تعلیم درست به تعلیم اخلاق و آموزه های دینی پرداخته شود می توان شاهد رشد یادگیری دانش آموزان باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند


مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند، گفت: اگر در مدارس در کنار تعلیم درست به تعلیم اخلاق و آموزه های دینی پرداخته شود می توان شاهد رشد یادگیری دانش آموزان باشیم.


رمضانعلی شیردل در آیین بازدید از مسابقات قرآنی دانش آموزان گفت: آموزش دینی تنها افزایش معلومات دینی دانش آموزان نیست بلکه هدف اصلی پرورش ایمان و نیل به تربیت دینی و الهی است و اگر نظام آموزش و پرورش بخواهد از مسیر آموزش های صرف به سمت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی حرکت کند لازم است بسیاری از اهداف و روش ها را تغییر دهد.

چهار هزار و 500 دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی شیروان شرکت کرده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان نیز گفت: چهار هزار و 500 دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی شیروان شرکت کرده اند.

یحیی شعبانی افزود: از این تعداد شرکت کننده دو هزار نفر دانش آموز پسر و دو هزار و 500 دانش آموز دختر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از25  بهمن ماه  آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، گفت: از این تعداد شرکت کننده 90 نفر به مسابقات مرحله استانی راه خواهند یافت.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت