چاپخانه سازمان تبليغات اسلامي افتتاح مي شود

چاپخانه واژه پرداز انديشه سه شنبه با حضور دكترسيدمهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي؛ حدادعادل، رييس كميسيون فرهنگي مجلس و محمدباقر قاليباف، شهردار تهران و ديگر مسوولان فرهنگي كشور افتتاح مي شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردا با حضور خاموشی،‌حدادعادل و قالیباف

چاپخانه سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح می شود

چاپخانه واژه پرداز اندیشه سه شنبه با حضور دكترسیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حدادعادل، رییس كمیسیون فرهنگی مجلس و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و دیگر مسوولان فرهنگی كشور افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی، چاپخانه واژه‌پرداز اندیشه(چاپ اندیشه) ظرفیت چاپ 12 میلیون جلد كتاب در یك سال كاری و با شیفت 8 تا 10 ساعته را با در اختیار داشتن سخت افزار و نرم افزار مدرن این امر دارد.

این چاپخانه با در دست داشتن فناوری های روز دنیا در عرصه چاپ توانایی ارتباط گیری همزمان با واحدهای ستادی چاپخانه، بازار و مخاطب در تمام مراحل چاپ اعم از پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ را دارد.

خبرنگاران و عكاسان رسانه های مختلف خبری در عرصه اطلاع رسانی دینی و فرهنگی می توانند در مراسم گشایش این چاپخانه-14تیرجاری- تا ساعت 17:30 امروز با شماره های 66498883 و 09390979027 (عباس وزیری) تماس حاصل كنند.

گفتنی است،وسیله ایاب و ذهاب فعالان عرصه خبر ساعت 16:45، از روبه روی ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی واقع در میدان فلسطین،‌برای حضور در این مراسم مهیا می باشد.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت