آخرين وضعيت نقل‌و‌انتقلات سرخابي ها

در حالی که یک ماه دیگر تا شروع یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باقی مانده است دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران هنوز نتوانسته‌اند مردان مد نظر کادر فنی خود را جذب کنند تا تمرینات این دو تیم در بی سروسامانی پیگیری شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرين وضعيت نقل‌و‌انتقلات سرخابي ها


 در حالي که يک ماه ديگر تا شروع يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر باقي مانده است دو تيم پرطرفدار فوتبال ايران هنوز نتوانسته‌اند مردان مد نظر کادر فني خود را جذب کنند تا تمرينات اين دو تيم در بي سروساماني پيگيري شود.

يازدهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از روز 11 مردادماه در حالي آغاز مي شود که فصل نقل و انتقالات مربوط به اين فصل روز اول مردادماه رسما به پايان خواهد رسيد. اين در حالي است که از 18 تيم ليگ برتري هنوز هيچ تيمي فهرست نهايي خود را کامل نکرده اند و در حال مذاکره با گزينه هاي مورد نظرشان هستند.

در اين بين استقلال و پرسپوليس به عنوان دو تيم پرطرفدار پايتخت که وابسته به سازمان تربيت بدني هستند و گوشه چشمي هم به مشخص شدن وزير ورزش و جوانان دارند، بيشتر از 16 تيم ديگر زير ذره‌بين قرار دارند و هواداران آنها نگران اين هستند که آيا مسئولان تيم محبوبشان مي توانند بازيکنان کارآمد و تاثيرگذاري را براي ليگ آينده جذب کنند يا نه.

استقلال و پرسپوليس اما در فصل نقل و انتقالات شرايط متفاوتي دارند. پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي دچار اختلافات دروني شديدي شد که در نهايت جدايي علي دايي از نيمکت سرخپوشان را به دنبال داشت و حبيب کاشاني که بعد از قهرماني اين تيم در جام حذفي از سمتش کناره گيري کرده بود، بازهم به عنوان سرپرست باشگاه باقي ماند تا حميد استيلي را جانشين علي دايي کند.

پرويز مظلومي البته قرارداد چند بازيکن ديگر تيمش را تمديد کرد. مهدي اميرآبادي و پژمان منتظري به طور رسمي قراردادشان را تمديد کردند و حنيف عمران زاده و محسن يوسفي نيز به توافق رسيدند تا بزودي قراردادشان را تمديد و ثبت کنند.

اما در تيم رقيب آرامش نسبي برقرار بود و علي فتح الله زاده از همان روزهاي نخست تاکيد کرد که پرويز مظلومي با آبي پوشان قرارداد دارد و فصل يازدهم هم روي نيمکت اين تيم خواهد نشست. همين حمايت فتح الله زاده به سرمربي آبي پوشان کمک کرد تا خيلي زود وارد بازار نقل و انتقالات شود و بازيکنان بيشتري را نسبت به رقيب ديرينه به خدمت بگيرد.

استقلال در همان روزهاي نخست با جاسم کرار عراقي به توافق رسيد و سپس ميثم حسيني را از تيم گسترش فولاد تبريز به خدمت گرفت و در مرحله بعد با علي حمودي از فولاد قرارداد بست و پس از آن با سيدجلال حسيني و سيدمهدي رحمتي به توافق رسيد تا از اين حيث يک گام از پرسپوليس جلوتر باشد. اما اين تيم وحيد طالب لو دروازه بان قديمي خود را از دست داد و احتمالا محمد محمدي نيز از اين تيم خواهد رفت.

پرويز مظلومي البته قرارداد چند بازيکن ديگر تيمش را تمديد کرد. مهدي اميرآبادي و پژمان منتظري به طور رسمي قراردادشان را تمديد کردند و حنيف عمران زاده و محسن يوسفي نيز به توافق رسيدند تا بزودي قراردادشان را تمديد و ثبت کنند. چند بازيکن هم هستند که قرارداد دارند و چند آبي پوش هم در حال مذاکره با مسئولان باشگاه هستند.

اما پرسپوليس تا امروز تنها علي کريمي و محمد نصرتي را به طور رسمي به خدمت گرفته و در حال مذاکره با چند بازيکن است. با اين حال وضعيت سرخ ها از آبي ها کمي وخيم تر است. حميد استيلي تاکنون قرارداد بادامکي، حقيقي، نورمحمدي، شکوري و مجتبي شيري را تمديد کرده است. با اين حال خيلي از سرخپوشان با اين تيم قرارداد دارند.

استقلال در همان روزهاي نخست با جاسم کرار عراقي به توافق رسيد و سپس ميثم حسيني را از تيم گسترش فولاد تبريز به خدمت گرفت و در مرحله بعد با علي حمودي از فولاد قرارداد بست و پس از آن با سيدجلال حسيني و سيدمهدي رحمتي به توافق رسيد

استقلال و پرسپوليس در فاصله يک ماه مانده تا شروع ليگ يازدهم تمريناتشان را آغاز کرده اند اما اوضاع بي سروساماني بر اين تمرينات حاکم است. التبه وضعيت پرسپوليس کمي بهتر از استقلال است و تعداد بيشتري از بازيکنان در تمرينات اين تيم شرکت مي کنند. اما استقلال هنوز تعداد بازيکنان اصلي اش از 10 نفر تجاوز نکرده است.

اين دو تيم به دنبال گزينه هايي هستند که شامل کريم انصاريفرد، آندرانيک تيموريان، مهرزاد معدنچي، مهرداد اولادي و .. مي‌شود. در ميان اين بازيکنان آندرانيک تيموريان دو بار با استقلال مذاکره کرده و به توافقاتي نيز دست يافته اما انصاريفرد با استقلالي ها به توافق نرسيد و حالا پرسپوليس مشتري جدي مهاجم فصل گذشته سايپاست. البته جذب بازيکنان خارجيهم يکي از اهداف کادر فني دو تيم است که در حال رايزني هاي لازم در اين مورد نيز هستند.

بخش ورزشي تبيان


منبع:مهر

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت