بلاتکليفي به پرسپوليس رسيد

سرپرست باشگاه و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي از سمت هايشان کناره گيري کردند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بلاتکليفي به پرسپوليس رسيد


سرپرست باشگاه و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي از سمت هايشان کناره گيري کردند تا اين تيم در آغاز فصل نقل و انتقالات به امان خدا رها شود.


تيم فوتبال پرسپوليس عصر روز جمعه با وجود شکست يک بر صفر برابر ملوان در ديدار برگشت، در مجموع 4 بر 3 به پيروزي رسيد و عنوان قهرماني بيست و چهارمين دوره رقابتهاي جام حذفي را به خود اختصاص داد. اين قهرماني در شرايطي به دست آمد که حبيب کاشاني و علي دايي در اوج اختلافات با يکديگر قرار داشتند.

در پايان اين ديدار کاشاني با بيان اينکه ديگر سمتي در باشگاه پرسپوليس ندارد از پايان فعاليتش در اين باشگاه خبر داد و اعلام کرد که سازمان تربيت بدني بايد هر چه سريعتر مجمع باشگاه را برگزار کند و با انتخاب اعضاي هيئت مديره زمينه انتخاب سرمربي جديد و يا تمديد قرارداد با علي دايي را فراهم کند.

علي دايي نيز که در ماه هاي اخير مصاحبه هاي تندي عليه حبيب کاشاني انجام داده بود در آخرين نشست خبري اش نيز حرف هاي گذشته را تکرار کرد و از کارشکني هايي که در حقش شده بود پرده برداشت. دايي نيز تاکيد کرد قراردادش با پرسپوليس به پايان رسيده و ديگر مسئوليتي ندارد. سرمربي پرسپوليس همچنين از بازيکنانش خداحافظي کرد.

اين دو خداحافظي در شرايطي صورت گرفت که ساير تيم هاي ليگ برتري حضور فعالي در بازار نقل و انتقالات دارند اما پرسپوليس بايد بدون سرمربي و سرپرست باشگاه به امان خدا رها شود تا سازمان تربيت بدني که از قضا خودش هم در بلاتکليفي بسر مي برد، اعضاي هيئت مديره و مديرعامل را معرفي کند. فصل نقل و انتقالات از روز 19 خردادماه آغاز شده است.

البته شنيده ها حاکي است حبيب کاشاني ديگر به اين تيم بازنخواهد گشت و به زودي نفراتي چون هدايتي ، فرخزادي ، باقري و پروين به عنوان اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اعلام خواهد شد و احتمال اينکه علي دايي همچنان به عنوان نفر اول کادر فني سرخپوشان انتخاب شود وجود دارد.به هر حال بايد منتظر ماند و ديد چه اتفاقاتي براي باشگاه سرخپوشان رخ خواهد داد.

فرآوري: حسين محمدي

بخش ورزشي تبيان


منبع: مهر

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت