خيانت هايي که عادي شده

يک استاد دانشگاه، فروش دين و اخلاق را هدف اصلي غربي‌ها در توليدات فرهنگي براي کشورهاي اسلامي دانست و گفت: منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد در جامعه هدف اصلي سريال‌هاي ماهواره است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 خيانت هايي که عادي شده


يک استاد دانشگاه، فروش دين و اخلاق را هدف اصلي غربي‌ها در توليدات فرهنگي براي کشورهاي اسلامي دانست و گفت: منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد در جامعه هدف اصلي سريال‌هاي ماهواره است.


فائزه عظيم زاده اردبيلي اظهار داشت: يکي از برنامه‌ها و سياست‌هاي جهان غرب براي مبارزه با باورهاي ديني و از بين بردن نگاه تقوايي در جامعه، طراحي رسانه در عرصه بين‌الملل و ايجاد يک فضاي مخرب بين افراد است.

وي افزود: برنامه‌ريزي جهان غرب در جهت هويت زدايي، دين زدايي، خانواده ستيزي و خانواده گريزي است و بر اساس اين محورها به توليد فيلم و برنامه مي‌پردازند.

اين استاد دانشگاه امام صادق (ع) با بيان اينکه نگاه اساسي فيلم‌هايي که توسط رسانه‌هاي غربي توليد و از طريق ماهواره به طور رايگان در اختيار خانواده‌ها قرار مي‌گيرد از ميان بردن نگاه عفيفانه مرد و زن در خانواده است، گفت: آن‌ها تلاش مي‌کنند تا زيور عفاف را به عنوان يک عامل مخرب جلوه دهند و تعهد و پايداري افراد خانواده را نسبت به هم از ميان ببرند.

 

تضعيف باورهاي مذهبي نتيجه سريال‌هاي ماهواره‌اي

وي ادامه داد: برنامه‌هاي نامناسب ماهواره به دنبال ترويج احساس آزادي مطلق و يا همان ليبراليسم جنسي هستند؛ ليبراليسم جنسي به دنبال ايجاد آزادي براي روابط جنسي مطلق بوده که هدف غرب اشاعه اين فرهنگ است که از دستاوردهاي اومانيسم محسوب مي‌شود.

عظيم زاده اردبيلي با اشاره اينکه غرب در مرحله نخست براي زدودن خداباوري تلاش مي‌کند، عنوان کرد: در مرحله بعد باورهاي ديني مورد هجوم قرار گرفته و پس از آنکه حساسيت‌هاي ديني کاهش يافت به ترويج مفاسد ديني مي‌پردازند و فرد را از دين گرايي دور مي‌کنند.

اين استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: نمونه بارز ترويج مفاسد ديني، عفاف زدايي و ايجاد حس رقابت زن و شوهر نسبت به يکديگر است يعني آن‌ها به جاي اينکه انيس و مونس هم باشند به صورت رقيب يکديگر نمايش داده مي‌شوند و نسبت به هم وفاداري، تعهد و پايبندي ندارند.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت : ما نبايد در برابر دنياي غرب انفعالي برخورد کنيم و منتظر باشيم تا آن‌ها سريال ساخته و ما آن را رد کنيم بلکه بايد آموزه‌هاي ديني و اخلاقي را فعالانه و پويا براي جامعه تبيين کنيم

زدودن حيا و تعهد در خانواده

وي هدف اصلي فيلم‌ها و سريال‌هاي ماهواره را زدودن تقوا، حيا، شرم، وفاداري، تعهد و حس مسئوليت در خانواده‌ها دانست، اظهار داشت: حس رقابت جنسي و تفکر آزادانديشي مطلق حاصل اين فيلم‌ها است؛ خيانت زن و شوهر نسبت به يکديگر و ايجاد فضاي آزادي مطلق براي فرزندان بدون نظارت پدر و مادر ره‌آورد فيلم‌ها و سريال‌هاي ماهواره‌اي است.

عظيم زاده اردبيلي تصريح کرد: فروش دين، اخلاق و خانواده محوري هدف اصلي غربي‌ها در توليدات فرهنگي براي کشورهاي اسلامي است و تک محوري کردن خانواده، منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد در جامعه مدنظر غرب و صهيونيسم است.

وي اضافه کرد: ما نبايد در برابر دنياي غرب انفعالي برخورد کنيم و منتظر باشيم تا آن‌ها سريال ساخته و ما آن را رد کنيم بلکه بايد آموزه‌هاي ديني و اخلاقي را فعالانه و پويا براي جامعه تبيين کنيم.

 

خيانت زن و شوهر نسبت به هم امري عادي در فيلم‌هاي ماهواره

استاد دانشگاه امام صادق (ع) با بيان اينکه سريال‌هاي مختلف مانند حضرت يوسف (ع) و مختارنامه که برگرفته از مباحث ديني بوده مورد استقبال زياد مردم قرار گرفتند، افزود: استقبال مردم از اين فيلم‌ها حاکي از تشنگي آن‌ها نسبت به آموزه‌هاي ديني است.

عظيم زاده اردبيلي گفت: فرهنگ‌سازي در جامعه ضرورت دارد ما قطعاً نمي‌توانيم معادل هزينه‌اي که غرب براي تغيير فرهنگ جامعه ايران از طريق ساخت سريال‌هاي مختلف صرف مي‌کند براي ساخت فيلم هزينه کنيم تنها کاري که مي‌توان انجام داد اين است که جامعه در مقابل پديده ماهواره واکسينه شود و بتواند از خود دفاع ديني و معرفتي کند.

وي بيان کرد: وقتي خانواده ايراني بداند استفاده از ماهواره چه اثر مخربي دارد و آمار طلاق و سن ازدواج را بالا برده و خيانت زن و مرد را به هم ترويج مي‌دهد، حتي اگر دين مدار نباشد، از ماهواره استفاده نمي‌کند.

 

بخش خانواده ايراني تبيان


منبع : جهان

 

در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت