نرم افزار چند رسانه‌اي جنگ نرم در مشهد رونمايي مي‌شود

مديركل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، از رونمايي نرم افزار چند رسانه‌اي جنگ نرم طي دهه فجر و در هفته آينده خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار چند رسانه‌ای جنگ نرم در مشهد رونمایی می‌شود

مدیركل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، از رونمایی نرم افزار چند رسانه‌ای جنگ نرم طی دهه فجر و در هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام محمود مرویان حسینی» در گفتگو با روابط عمومی گفت: با توجه به رشد فزاینده مبارزه دشمن علیه نسل جوان و خطوط فكری مذهبی آنان، نرم افزار چند رسانه ای جنگ نرم حاوی 400 مقاله و كتاب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی تصریح كرد: در این رسانه الكترونیكی ده ها فیلم، انیمیشن و نمایشنامه كه در سال های گذشته به نقد تخریبی پرداخته بودند، افشاگری می شود.

وی افزود: این نرم افزار به صورت هنری و حرفه ای تهیه شده و پاسخگوی نیاز نسل جوان امروز است.

وی با اشاره به اجرای گفتمان های دینی در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و حتی زندان های خراسان افزود: 5 هزار هیات مذهبی در استان و 3 هزار و 500 هیات در مشهد به فعالیت تبلیغی اسلامی مشغولند.

وی تصریح كرد: سایت تبیان با 700 هزار بازدید كننده جزء برترین سایت های فرهنگی كشور است و اكنون سایت های اینترانت مساجد نیز در حوزه اداره كل تبلیغات اسلامی فعالیت و به نسل امروز خوراك فكری می رسانند.

وی از برگزاری جشنواره نشریات تجربی با عنوان كمی از این طرف خبر داد و گفت: هیپنوتیزم روانی محصول سیاست های محاسبه شده جنگ سایبری دشمنان، علیه نسل جدید ماست و خانواده ها باید با مدیریت فضای اینترنت كودكان را شتابزده وارد این عرصه نكنند چرا كه نتیجه ای جز بلوغ زودرس و ایجاد ناهنجاری های اخلاقی در پی نخواهد داشت.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت