بازديد وزير ارشاد از محل هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي روز گذشته از محل هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در مصلاي بزرگ حضرت امام خميني (ره) بازديد كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید وزیر ارشاد از محل هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته از محل هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی، سیدمحمد حسینی با حضور در غرفه های مختلف قرآنی از روند اجرای كار بازدید كرد.

بخش های افزوده شده به نمایشگاه امسال شامل هنرهای نمایشی و تئاتر، عکس، حجاب و عفاف، نوجوان، شعر و ادب، صهیونیسم شناسی، بصیرت قرآنی، فرهنگ و ملل و شب های آفتابی است.

حضور 25 کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قطعی شده است و در مجموع 343 ناشر داخلی و 15 ناشر بین المللی در نمایشگاه امسال کتاب های مرتبط با قرآن و عترت را عرضه می کنند.

همچنین اجرای 16 تئاتر خیابانی، 108 تئاتر صحنه ای، برگزاری 160 مراسم شب شعر، نمایش 200 تابلو فاخر قرآنی و 150 عکس، برگزاری شب های آفتابی در 30 شب، رصد نجومی و استهلال و آیات مرتبط قرآنی با چندین تلسکوپ در محوطه مصلی و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله نقاشی، مسابقات رایانه ای و معلومات قرآنی و برگزاری 12 نشست دانشگاهی با موضوع دفاع پایان نامه از دیگر برنامه هایی است که در نمایشگاه بین المللی امسال برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه امسال با شعار «قرآن، کتاب، زندگی» از 26 شعبان (17 مرداد) تا 12 شهریور همه روزه از ساعت 17 لغایت 24 پذیرای بازدیدکنندگان و روزه‌داران است.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت