انتشار نهج‌الفصاحه با ترجمه كردي

حجت‌الاسلام مسعود صفي‌ياري دوشنبه دوازدهم بهمن‌ماه در گفت‌و‌گويي اظهارداشت: كتاب نهج‌الفصاحه مجموعه غني و بي‌نظيري از سخنان و احاديث نوراني و انسان‌ساز نبي مكرم اسلام حضرت محمد(ص) است كه كار ترجمه آن به زبان كردي شروع شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار نهج‌الفصاحه با ترجمه كردی

مدیركل تبلیغات اسلامی كردستان از انتشار كتاب نهج‌الفصاحه با ترجمه كردی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری دوشنبه دوازدهم بهمن‌ماه در گفت‌و‌گویی اظهارداشت: كتاب نهج‌الفصاحه مجموعه غنی و بی‌نظیری از سخنان و احادیث نورانی و انسان‌ساز نبی مكرم اسلام حضرت محمد(ص) است كه كار ترجمه آن به زبان كردی شروع شده است.

وی افزود: اگر مردم با گفتار و سخنان دلنشین و سازنده نبوی و ابعاد مختلف سیره نورانی پیامبر رحمت آشنا شده و زیبایی‌های دین را دریابند و بدان ملزم شوند شاهد جامعه‌ای پاك، معنوی و پویا خواهیم بود.

وی ادمه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) زبان كردی سرمایه ملی است و باید از آن صیانت كرد و در همین راستاست كه اداره كل تبلیغات اسلامی استان كردستان ترجمه كردی آثار برجسته دینی را در دستور كار خود قرار داده است.

مدیركل تبلیغات اسلامی كردستان خاطرنشان كرد: ترجمه نهج‌الفصاحه توسط یكی از طلاب اهل تسنن كه از جمله نخبگان استان و استادان برجسته دانشگاه است، انجام می‌شود.

 

تنظیم: هومن بهلولی

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت