حوزه‌های علمیه شنبه تعطیل نیست

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور از برقراری دروس مدارس علمیه در روز شنبه، 14 آذر ماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه‌های علمیه شنبه تعطیل نیست

 معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور از برقراری دروس مدارس علمیه در روز شنبه، 14 آذر ماه خبر داد.

 

حجت‌الاسلام علی عباسی، معاون آموزش‌ حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: دروس مدارس علمیه به صورت رسمی روز شنبه، 14 آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان این که به تمامی مدارس علمیه اعلام شده دروس حوزه در روز شنبه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: براساس تشخیص مدیران مدارس علمیه در روز شنبه به طلاب مرخصی داده خواهد شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: با توجه به درپیش بودن ماه محرم و ایام تبلیغی مبلغان و برگزار نشدن برخی دروس حوزه علمیه، شنبه 14 آذر تعطیل نخواهد بود.

وی در خصوص برنامه دروس آزاد و سطوح عالی حوزه علمیه گفت: برگزاری دروس حوزه در روز شنبه، تنها به مدارس علمیه‌ای اختصاص دارد که برنامه آموزشی آن‌ها با معاونت آموزش هماهنگ است؛ ولی برگزاری و یا عدم برگزاری دروس سطح عالی با هماهنگی استادان صورت می‌گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه خراسان از برگزاری دروس این حوزه در روز شنبه خبر داد.

وی افزود: از سوی مرکز مدیریت به صورت رسمی این روز تعطیل اعلام نشده است؛ اما مدیران مدارس علمیه در این روز می‌توانند تصمیم مقتضی را متناسب با مدارس خود در این خصوص بگیرند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه خراسان خاطر نشان کرد: بر اساس همین تصمیم برخی مدارس علمیه، روز 14 آذرماه را تعطیل اعلام کرده‌اند و برخی از مدارس در این روز درس‌های خود را برگزار می‌کنند

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت