آخرین اخبار از پرسپولیس

كنیم از پیروانی هم تجلیل خواهیم كرد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام كرده كه قصد دارد طی برگزاری مراسمی از علی دایی تجلیل كند و همچنین مشخص شدن وضعیت نهایی افشین پیروانی را به كمیته فنی تیم سپرده است. اما درست یك روز پس از ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاشانی: با دایی صحبت می كنیم

از پیروانی هم تجلیل خواهیم كرد


هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام كرده كه قصد دارد طی برگزاری مراسمی از علی دایی تجلیل كند و همچنین مشخص شدن وضعیت نهایی افشین پیروانی را به كمیته فنی تیم سپرده است.

اما درست یك روز پس از تشكیل جلسه هیات مدیره مصاحبه ای از علی پروین در جراید چاپ شد كه او قصد نگه داشتن دایی و پیروانی را ندارد. این موضوع هم با موضع هیات مدیره منافات دارد و هم با صحبت های قبلی مدیرفنی باشگاه پرسپولیس. در همین رابطه با جعفر كاشانی سخنگوی باشگاه صحبت كردیم او گفت: جلسه كمیته فنی باشگاه این هفته تشكیل می شود كه طی آن تكلیف همه چیز مشخص می شود.

نتایج این جلسه به اطلاع مدیرفنی باشگاه می رسد كه او یا تایید می كند و یا رد. كاشانی درباره اعضای كمیته فنی گفت: بنده(كاشانی) آشتیانی، زادمهر، خطیب و شجاعی برهان حضور داریم ضمن اینكه هیات مدیره به من ماموریت داده تا با دایی پیرامون قضیه رفتن یا ماندنش در تیم صحبت كنم.

قبل از هر چیز ما باید نظر خود او را بدانیم و بعد تصمیم گیری كنیم. در هر حال آنچه برای ما مهم است حفظ توازن و اعتدال باشگاه است. از رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس درباره منظورش از توازن پرسیدیم كه گفت: منظورم توازن در مبالغ پرداختی به بازیكنان و قراردادها است.

علی دایی بازیكن بزرگی است و برای پرسپولیسی ها قابل احترام است ولی ما نمی خواهیم باشگاه پرسپولیس متضرر شود. در عین حال اعتقاد داریم هر بازیكنی بالاخره زمانی باید از فوتبال خداحافظی كند و چه بهتر كه این اتفاق زمانی بیافتد كه او در اوج است. خود من در سی سالگی فوتبال را كنار گذاشتم یعنی درست زمانی كه در اوج فوتبالم بودم. امیدوارم از صحبتهای بنده برداشت بدی نشود چون منظورم بر همه كاملا روشن است.

اما كاشانی درباره وضعیت پیروانی گفت: در این رابطه باید صحبت كنیم. ما قصد داریم از او تجلیل كنیم او بازیكن بزرگی است و زحمات زیادی برای تیم كشیده است. در عین حال ما قصد داریم از تجربیات او در پرسپولیس استفاده كنیم.

مهرداد با اصفهانی ها در آلمان

سپاهان با گل میناوند پیروز شد!


خبر غافلگیركننده ای بود. مهرداد میناوند چپ پای پرسپولیس روز جمعه در بازی تداركاتی سپاهان اصفهان حضور داشت و برای این تیم گلزنی كرد.

مهرداد قرار بود فصل بعد را در تیم مالیتیا تركیه توپ بزند. تمام شرایط مهیا شده بود تا این انتقال صورت بگیرد اما در آخرین لحظه میناوند از رفتن به تركیه منصرف شد و نخواست تجربه تلخ سایر ایرانی هایی كه برای بازی فوتبال به تركیه رفته بودند را تكرار كند.

دیروز باخبر شدیم میناوند روزهای پنجشنبه و جمعه در تمرینات تیم سپاهان اصفهان كه این روزها در ورزشگاه درفشی فر اردو زده اند  شركت كرده است. جالب تر اینكه دیروز در بازی سپاهان و نفت تهران شركت كرده و تك گل سپاهانی ها را مقابل حریف تهرانی به ثمر رسانده است.

وقتی با خودش تماس گرفتیم ، گفت: فقط برای تمرین كردن و حفظ آمادگی به اردوی سپاهانی ها رفتم و هنوز هیچ صحبتی مبنی برعقد قرارداد با سپاهان صورت نگرفته است. فرهاد كاظمی مربی من بوده و زحمات زیادی برایم كشیده است. از او خواهش كردم كه اجازه دهد در تمرینات تیم شركت كنم.

مهرداد همچنین گفت: احتمالاً روز دوشنبه با سپاهان راهی آلمان می شوم اما هنوز هیچ مذاكره ای میان من و سپاهانی ها صورت نگرفته است.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت