امیر قلعه نویی در تبیان

روز دوشنبه حوالی ساعت 14 ، بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان ، امیر قلعه نوعی سرمربی خوشفكر و موفق تیم فوتبال استقلال در محل موسسه تبیان حاضر شد و به مدت دو ساعت میهمان بخش ورزشی بود. در این نشست بسیار صمیمی سرمربی جوان تیم استقلال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نوعی در تبیان

ظهر روز دوشنبه حوالی ساعت 14 ، بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان ، امیر قلعه نوعی سرمربی خوشفكر و موفق تیم فوتبال استقلال در محل موسسه تبیان حاضر شد و به مدت دو ساعت میهمان بخش ورزشی بود.

در این نشست بسیار صمیمی سرمربی جوان تیم استقلال در زمینه های مختلفی درباره تیم استقلال و فوتبال ایران صحبت كرد . اما بنا به خواست و اصرار ایشان مبنی بر اینكه بخشی از گفته هایش جایی مطرح نشود، به رسم امانت در نزد حاضرین در جلسه باقی خواهد ماند .

سرمربی موفق تیم استقلال پس آشنایی با اهداف و فعالیت های موسسه تبیان ، گفت : خیلی خوشحالم كه چنین موسساتی وجود دارند كه به فكر رشد فرهنگ ایرانی- اسلامی جامعه هستند و امیدوارم در اطلاع رسانی صحیح و رشد فرهنگ اسلامی برای جوانان با استعداد ایرانی موفق باشید .

آقای قلعه نوعی با اشاره به جوانسالی كاركنان بخش ورزشی سایت تبیان ظهار داشت : اینجا هم مثل استقلال در حال جوانگرایی است و این نشان می دهد كه مدیران این مجموعه اعتقاد و اعتماد به جوانها دارند و مطمئن باشید به لطف خدا و دعای خیر مردم در كارتان موفق خواهید بود.

امیر قلعه نوعی در این گفتگوی صمیمانه مسائل و مشكلات فصل گذشته استقلال و برنامه های فصل آینده آن تیم را تشریح كرد ، اما به دلیل اطاله كلام  تنها به ارائه چكیده ای از سخنان ژنرال آبی ها اكتفا شده است  .

مربی آبی پوشان بیشتر زمان حضور در تبیان را در بخش ورزشی سپری كرد  و از نزدیك با فعالیت این بخش آشنا شد . جالب آن كه ،

طرح كاریكاتوریست تبیان كه قلعه نوعی ، حجازی ، زرینچه و پورحیدری را در كنار هم نشان داده بود ، به شدت مورد توجه وی قرار گرفته  به شوخی گفت : كاریكاتوریست شما من را بهتر از خودم كشیده است.

قلعه نوعی در پایان و ضمن بازدید از قسمت فنی و سایت تبیان و آشنایی با سردبیر سایت بار دیگر از حضورش از تبیان ابراز خوشحالی كرد و آظهار امیدواری كرد كه از این پس ، زمانی را به كاربران این موسسه اختصاص داده و مهمان حضوری تبیان باشد .

 وی در حال ترك موسسه با تنی چند از همكاران عكس یادگاری انداخت. مصاحبه تبیان به قلعه نوعی در روزهای آتی ارائه خواهد شد .

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت