این شرایط به پرسپولیس لطمه می زند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که حضور شش بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی لطمات سنگینی را....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این شرایط به پرسپولیس لطمه می زند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که حضور شش بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی لطمات سنگینی را بر عملکرد پرسپولیس وارد خواهد کرد.

به نقل از مهر، علی پروین بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و قائم مقام باشگاه استیل آذین پس از باخت تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: تیم ما خیلی بد بازی کرد و اگر این دیدار تا صبح هم ادامه داشت نمی‎توانستیم تیم گل گهر سیرجان را شکست بدهیم.

پروین در پاسخ به این سوال که خیلی ها دلیل این باخت را عملکرد میرزاپور می دانند؟ گفت: میرزاپور بد بازی کرد و انتظار چنین بازی ضعیفی را از او نداشتیم ولی دیگر بازیکنان هم کارایی لازم را نداشتند و خوب عمل نکردند. هیچ گاه نمی‎شود برد یا باخت را به گردن یک نفر انداخت. در فوتبال گاهی این اتفاقات رخ می‎دهد و جذابیت آن نیز به همین اتفاقات است.

قائم مقام باشگاه استیل آذین در مورد احتمال جریمه کردن بازیکنان این تیم پس از شکست برابر گل گهر گفت: در هفته‎های ابتدایی بازیکنان را جریمه می‎کردیم ولی این عمل در شرایط کنونی لازم نیست.

علی پروین در مورد دلایل افت تیم استیل آذین به سایت باشگاه پرسپولیس گفت:  وقتی بازیکنان، تیم حریف را دست کم می‎گیرند و علیرغم اینکه تیم حریف با تمام نیرو و توان در مقابل ما حاضر می‎شود، نتیجه بازی بهتر از این برای ما رقم نخواهد خورد، نتیجه اش همین می شود که می بینید.

وی در پاسخ به این پرسش که " آیا نمی‎توانستید از تجربیات خود برای جلوگیری از شکست استفاده کنید؟ گفت:  من اصلاً در مسائل فنی دخالت نمی‎کنم و دوست ندارم در کار فرهاد کاظمی دخالت کنم. بهتر است که کاظمی کار خودش را به شکلی که صلاح می‎داند انجام دهد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد این تیم گفت:  پرسپولیس مقابل پاس غافلگیر شد و نتوانست کارایی لازم را داشته باشد. سرخپوشان همچون تیم استیل آذین رقیب را دست کم گرفته بودند و آن تلاش همیشگی را نداشتند. پرسپولیس اول خوب نتیجه می‎گرفت ولی حال نه! کادر فنی این تیم باید تلاش کند هر چه سریعتر این تیم را به شرایط ایده‎آل خود برسانند چون این رقابتها روز به روز سخت ‎تر و فشرده ‎تر می‎شود. تیم استقلال با بازی که در برابر ملوان انجام داد اگر به همین شکل برابر راه آهن حاضر شود حتماً نتیجه می‎گیرد و خود را بیشتر آماده رقابت دربی می‎کند. امتیاز دیدار پرسپولیس و استقلال در واقع برای استقلال 6 امتیاز است نه 3 امتیاز چون آنها نیز به کورس قهرمانی می‎رسند. با مدیریت و درایت قوی حبیب کاشانی می‎توان این مشکلات را به راحتی حل کرد و به آینده پرسپولیس امیدوار بود.

پروین در پاسخ به این پرسش که " آیا دعوت 9 نفره و 6 نفره تیم ملی از پرسپولیس در دو دوره به نفع سرخپوشان است؟" گفت: تعطیلی نیم فصل اول و حضور 9 بازیکن در اردوی تیم ملی تمام توان پرسپولیس برای تجدید قوای روحی و جسمی را گرفت و اینک نیز با دعوت از 6 بازیکن تقریبا 50 درصد از توان این تیم در اختیار تیم ملی قرار می‎گیرد که می‎تواند ضربه سنگینی به پرسپولیس وارد کند و حتماً تیم لطمه می‎خورد و کادر فنی باید بتواند با این مشکل دست و پنجه نرم کند و در این خصوص هیچ کس تقصیری ندارد چون شرایط به این گونه است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس پیروزی این تیم برابر استقلال گفت: با پتانسیلی که از تیم پرسپولیس سراغ دارم، این تیم می‎تواند با رفع مشکلات سطحی خود برنده این دیدار باشد. مطمئناً بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بخوبی این شرایط را درک می‎کنند و توان آن را دارند که این امتیاز حساس را بدست بیاورند و اگر پرسپولیسی‎ها شرایط را درک کنند قهرمان بلامنازع لیگ برتر خواهند شد.

علی پروین در پایان گفت:  امیدوارم تیم پرسپولیس با مدیریت حبیب کاشانی قهرمان لیگ برتر شود و تیم استیل آذین با بازی‎های بهتر به صدر جدول باز گردد و بتواند در پایان رقابتهای لیگ دسته اول به مسابقات لیگ برتر صعود کند تا پرسپولیسی‎ها دو تیم در مسابقات لیگ برتر داشته باشند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت