انتقاد ریاحی کیا از صدا وسیما

مدیركل تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتقاد از عملكرد سازمان صدا و سیما در پوشش خبری مراسم تجلیل ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد ریاحی کیا از صدا وسیما

مدیركل تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتقاد از عملكرد سازمان صدا و سیما در پوشش خبری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران، گفت: رسانه ملی برای پوشش خبری این مراسم از ما پول خواسته كه نمی‌دانم واقعا چه بگویم.

به نقل از ایسنا، در نشست خبری مدیركل تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران درساختمان شماره یك این بنیاد "مهدی ریاحی‌كیا" ضمن بیان مطلب فوق افزود: هیچ تشویق و ارزیابی در بحث ورزش این بنیاد از سوی مسئولان ورزش انجام نمی‌شود و كسی نقش ما در كسب افتخارات ورزشی را نمی‌بیند.

وی با تاكید بر مطالب فوق اظهار كرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث قهرمانی، اعزام تیم‌ها به مسابقات برون‌مرزی و كسب افتخارات آسیایی و جهانی عملكرد خوبی داشته و دارد اما متاسفانه هیچ مرجع و مجموعه‌ای برای تشویق، ترغیب و ارزیابی فعالیت‌های این بنیاد در بحث ورزش وجود ندارد تا عملكردهایش را بررسی كند و متوجه نقش فعال این بنیاد در كسب افتخارات بین‌المللی شود.

وی افزود: اعتبارات بنیاد شش میلیارد تومان است و این در حالی است كه یك میلیون و 200هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد. هر چند كه با خیر و بركت حضور این ایثارگران با همین بودجه هم توانسته‌ایم كار كنیم.

مدیركل تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این‌كه هر فدراسیون ورزشی بتواند یك نفر از ایثارگران و جانبازان بالای 25 درصد یا خانواده‌های شهدا را در تیم‌ملی جذب كند این بنیاد هزینه‌های وی را تامین می‌كند، گفت: در بحث همگانی و ورزش خانواده‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌ای كرده‌ایم. در بحث قهرمانی نیز تعاملات خوبی با دیگر فدراسیون‌ها داریم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های متعددی را با دستگاه‌ها، نهادها و فدارسیون‌های ورزشی را منعقد كرده‌ایم كه در آن به‌طور شفاف مشخص شده چگونه كار كنیم. همچنین دراین تفاهم‌نامه‌ها كه با این نهادها و ارگان‌های سپاه و ارتش و غیره بسته شده آن‌ها از خدمات ما استفاده می‌كنند.

ریاحی‌كیا در مورد مراسم تجلیل از مدال‌آوران 20 سال گذشته مسابقه‌های جهانی و پارالمپیك جانبازان و ایثارگران گفت: این كاری است كه بعد از انقلاب برای نخستین بار انجام می‌شود و قرار است از قهرمانان ارزنده این مرز و بوم كه هفدهم بهمن ماه برگزار می شود، تقدیر شود.

وی با انتقاد از عملكرد سازمان صدا و سیما در پوشش خبری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران، گفت: رسانه ملی برای پوشش خبری این مراسم از ما پول خواسته كه نمی‌دانم واقعا چه بگویم.

مدیركل تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با توجه به موافقت رییس جمهور قرار است مركز جامع ورزشی جانبازان و ایثارگران در كلیه استان‌ها احداث شود كه در استان‌های آذربایجان‌شرقی و كرمانشاه در دست احداث هستند. 14 پروژه دیگر هم در حال طی مراحل اولیه هستند.

ریاحی‌كیا درپایان گفت: رییس سازمان تربیت‌بدنی قول داده كه آسایشگاه‌های جانبازان و ایثارگران را پس از احداث تجهیز كند. همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران قصد دارد با همكاری سازمان تربیت‌بدنی و همزمانی با برگزاری مسابقه‌های بازی‌های كشورهای اسلامی سال 1388 در تهران یك دوره مسابقه بین جانبازان و ایثارگران كشورهای اسلامی برگزار شود.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت