بازدید علی آبادی از ورزشگاه آزادی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی روز گذشته از بخش های مختلف ورزشگاه آزادی بازدید کرد. .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید علی آبادی از ورزشگاه آزادی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی روز گذشته از بخش های مختلف ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

به نقل از مهر، با راه اندازی مجدد امکانات ایجاد یخ در کف سالن دوازده هزارنفری، مسابقات اسکی روی یخ در این سالن برگزار شد. محمدعلی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی نیز به جهت بازدید از این مسابقه در سالن حضور یافت و از نزدیک شاهد کیفیت امکانات سالن به ویژه موتورخانه منحصر به فرد آن و همچنین برگزاری مسابقات بودند.

پس از بازدید از سالن دوازده هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی علی آبادی و همراهانش به صورت سرزده وارد ورزشگاه یکصد هزار نفری شدند. در زمان ورود علی آبادی پرسنل مجموعه در حال انجام عملیات کاور کشی بر روی زمین بودند که بیش از همه چیز با توجه به برودت هوا و بارندگی های چند روز اخیر تهران، سبزی و طراوت چمن تعجب همگان را موجب شده بود و چمن ورزشگاه یکصدهزار نفری آمادگی بالای خود را جهت برگزاری بازی تیم ملی ایران با هانزاروستوک را نشان داد.

علی آبادی پس از ورزشگاه یکصدهزارنفری ، از رستوران مجموعه ، خوابگاه شماره 2 ، سالن تمرینات تیم های ملی و همچنین استخر و سونای خوابگاه بازدید کرد.

در این بازدید که حدود دو ساعت بطول انجامید حسن هادیانی، کیومرث هاشمی، فراهانی، خدادادی، شاکر، ضیاء آذری و ساوه شمشکی نیز علی آبادی را همراهی کردند.

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت