تكواندو مقتدرانه سه سهمیه المپیك گرفت

دبیركل كمیته ملی المپیك با تبریك موفقیت‌های تكواندو در كسب سه سهمیه المپیك، از پیش‌بینی امكانات و .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تكواندو مقتدرانه سه سهمیه المپیك گرفت

دبیركل كمیته ملی المپیك با تبریك موفقیت‌های تكواندو در كسب سه سهمیه المپیك، از پیش‌بینی امكانات و اعتبارات مالی بیشتر برای این رشته المپیكی خبر داد.

علی كفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: از قبل هم پیش‌بینی می‌كردیم با توجه به قابلیت‌های بالای تكواندو، در این رشته بتوانیم سه سهمیه المپیك را كسب كنیم و در عمل نیز ملی‌پوشان ایران، با اقتدار سهمیه‌های لازم را كسب كردند.

وی اضافه كرد: اینك رسالت سنگین‌تری به فاصله 8 ماه باقیمانده تا المپیك بر دوش تكواندو است و باید با تمركز و كار مستمر، بتوانند افتخارات خود را در المپیك تكرار كنند.

دبیركل كمیته ملی المپیك درباره كسب اولین سهمیه المپیك تاریخ ورزش بانوان ایران توسط سارا خوش جمال فكری، خاطرنشان كرد: خوش جمال فكری پیشرفت بسیار خوبی داشت و افق روشنی را برای ورزش بانوان ایران ترسیم كرد. در المپیك نیز می‌توان به روی مدال بانوان، حساب كرد.  كفاشیان خاطرنشان كرد: از ابتدا نیز تكواندو جزء رشته‌های طراز اول و دارای اولویت بالا نزد كمیته ملی المپیك بوده است و بهترین و بیشترین بودجه را به آن اختصاص داده‌ایم. اینك نیز با توجه به كسب سه سهمیه المپیك تكواندو، این رشته در اولویت ما قرار دارد و تلاش می‌كنیم امكانات و اعتبارات مالی بیشتری را در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

 

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت