شکست سنگین ایران در برابر مکزیک(با عکس )

تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی مکزیک متحمل شکست سنگینی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست سنگین ایران برابر مکزیک

مکزیک 4

ایران  0

ورزشگاه آلفونسو لاستراس رامیرز  شهر سنت لوئیس

داور : روبرتو کارلوس سیلورا کالسرادا

گل ها :

خارد بورگتی دقیقه 1

خئیمه لورنسو 26

فرانسیسکو فونسکا 81

جراردو توررادو 84

ترکیب مکزیک :

گیرمو اوچائو (خوسه د خسوس کرونا از 82) ، خوسه آنتونیو کاسترو (ایسرائیل کاسترو از 72) ، جانی ماگالون ، فرانسیسکو خاویر رودریگوئز (کارلوس سالسیدو از 46) ، رامون مورالس ، جراردو توررادو ، فرناندو آرسه ، خئیمه لورنزو ( فرانسیسکو فونسکا از 65) ، آندرس گاردادو ، نری کاستیو ، خارد بورگتی آدولفو بائوتیستا از 46)

مربی : هوگو سانچز

ترکیب تیم ایران :

مهدی رحمتی ، ستار زارع ( مسعود شجاعی از 46) ، امیر حسین صادقی (هادی شکوری از 83 ) ، سید جلال حسینی ، جواد نکونام (کاپیتان) ، فریدون زندی ، جواد کاظمیان ، مهدی رجب زاده ، غلامرضا عنایتی (ابراهیم صادقی از 39) ، جلال کاملی مفرد ، ایمان مبعلی (عباس آقایی 64)

سرمربی امیر قلعه نوعی

اخطار :

فرانسیسکو خاویر رودریگوئز و کاستیو از مکزیک

کاظمیان ، صادقی و نکونام

اخراج :

جواد کاظمیان از ایران ( دقیقه 87)

تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز در دیداری تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه از لیگ برتر و لیگ های خارجی راهی این کشور شده بود و  با نتیجه 4 برصفر مغلوب حریف حرفه ای خود شد.

مکزیکی ها که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بودند و با انگیزه بالایی گام در میدان گذاشته بودند در دقیقه دوم این دیدار توسط  بورگتی برای اولین بار دروازه ایران را بازکردند. بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که از یک گل زود هنگام شوکه شده بودند برای جبران حملاتی را روی دروازه مکزیک انجام دادند اما ناهماهنگی بازیکنان و اشتباهات پرتعداد آنها اجازه تهدید دروازه مکزیک را هم نداد.

تیم ملی فوتبال مکزیک که بازی سرعتی و روانی را به نمایش می گذاشت در دقیقه 27 توسط خئیمه لورنزو به دومین گل خود دست یافت تا نیمه اول با این دیدار با پایان برسد. در شروع نیمه دوم ملی پوشان کشورمان بازهم برای جبران نتیجه تلاش کردند اما عملا هیچ کاری از پیش نبردند.

در دقایق پایانی این دیدار مکزیکی ها دو بار دیگر دروازه تیم ملی فوتبال ایران را بازکردند. فرانسیسکو فونسکا در دقیقه 81 و جراردو تورادو در دقیقه 84 دو گل دیگر وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کردند تا تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار تدارکاتی متحمل یک شکست سنگین شود.

در دقایق پایانی جواد کاظمیان که با پیراهن شماره 8 برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته بود با انجام خطای خشن بر روی بازیکن مکزیک از زمین اخراج شد.

 این اولین شکست امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بود. او دراین دیدار سعی کرد بازیکنان لیگ برتر و لژیونرهای شاغل در لیگ امارات را محک بزند .

جواد نکونام و فریدون زندی نیز در این دیدار در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفتند.

این بازی آخرین دیدار دوستانه ایران قبل از بازیهای جام ملت های آسیا بود.

سانچز : شكست ایران روحیه مكزیك را بالا برد

سرمربی تیم ملی مكزیك پس از برتری پر گل مقابل ایران گفت: در آستانه شروع مسابقات كونكاكاف پیروزی خوبی به دست آوردیم.

هوگو سانچز پس از پیروزی 4 بر صفر برابر تیم ملی ایران عملكرد بازیكنان مكزیك را ستود و گفت : از نتیجه پایانی خیلی خوشحالم و برای شروع نتیجه خشنود كننده و روحیه بخشی را به دست آوردیم.

سرمربی مكزیك تاكید كرد: می خواهم از همه حامیان تیم ملی تشكر می كنم.

وی افزود: مقابل ایران نتیجه ای را كسب كردیم كه باید آن را به دست می آوردیم زیرا تمرین های خوبی را برای موفقیت در مسابقات كونكاكاف انجام داده ایم و مكزیك در وضع خوبی قرار دارد.

سانچز اظهار داشت: دیدار با ایران مسابقه خیلی خوبی برایمان بود و ما با مدیریت درست روند رو به رشدی داریم.

تیم ملی ایران در جام جهانی 2006  با مكزیك مسابقه حساسی را برگزار كرده بود كه در آن دیدار ایران با نتیجه 3 بر یك شكست خورد.

مكزیك نیز  خود را برای مسابقات جام طلایی كونكاكاف آماده می‌كند .

مطالب مرتبط :

مسافران مکزیک مشخص شدند

ویدئوی گل های بازی مکزیک - ایران

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت