فتح اله زاده روی دوش هواداران استقلال

تمرین دیروز استقلال راس ساعت 16 دیروز آغاز شد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح اله زاده روی دوش هواداران استقلال

تمرین دیروز استقلال راس ساعت 16 دیروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار تبیان این بار تمرین آبی پوشان حال و هوای خاصی داشت ؛ نه از دعوا و جنجال خبری بود و نه از چاقو کشی.

در تمرین دیروز استقلال که تحت شدید تدابیر امنیتی آغاز شد هواداران زیادی برای تماشا به تختی آمده بودند تا هم تمرین تیمشان را ببینند و هم سر پرست جدید تیم را که مدتها انتظارش را می کشیدند روی دوش ببرند.

خلاصه تمرین ساعت 16 آغاز شد و بازیکنان با دویدن دور زمین کار خود را شروع کردند . کم کم خبر نگاران و عکاسان رسانه های مختلف نیز سر تمرین حاضر شدند تا از حضور فتح اله زاده در تمرین سوژه های خود را شکار کنند .

هواداران استقلال که از همیشه خوشحال تر به نظر می رسیدند تا لحظه ورود فتح اله زاده کسی را تشویق نکردند .

فتح اله زاده  آمد

سرپرست استقلال که قرار بود در تمرین حاضر شود به همراه کیومرث هاشمی  ساعت 17 : 10 وارد ورزشگاه تختی شدند تا هواداران با شعارهای خود از مدیر عامل محبوب خود پذیرایی کنند .

هواداران استقلال سرپرست خود را روی دوش گرفتند و با شعار های  ( حاجی آبراموویچ ، ایول ایول حاج آفا رو ایول ، و ..... از وی حمایت کردند .

کیومرث هاشمی معاون رییس سازمان تربیت بدنی دیروز همراه با فتح اله زاده سرپرست موقت استقلال در تمرین این تیم حاضر شد و با بازیکنان را گفت و گو  کرد.

هاشمی پس از تبریک به فتح اله زاده به خاطر قبول کردن پست سرپرستی گفت :

آقای فتح اله زاده نیازی به معرفی ندارند و استقلال خانه ایشان محسوب می شوند .

اما چون ما دیدیم سرپرست جدید استقلال چند سالی از این تیم دور بوده است تصمیم گرفتیم تا جلسه ی معارفه ی کوچکی را برایشان ترتیب دهیم .

معاون رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه افزود :جناب آقای فتح اله زاده برنامه کوتاه مدت خود را به سازمان تحویل داده اند و انشاالله کار خود را به زودی شروع خواهند داد .

وی افزود : سازمان برای انتخاب گزینه سرپرستی استقلال گزینه های زیادی را بررسی کرد و آقای فتح اله زاده بهترین گزینه برای این سمت بود .

هاشمی همچنین در مورد اعضای هیئت مدیره گفت : آقای علی آبادی نفرات زیادی را برای هیئت مدیره استقلال در نظر دارند و به زودی نفرات مورد نظر را اعلام خواهد کرد .

هاشمی همچنین از عدم حمایت سازمان تربیت بدنی و فدراسیون  برای از قهرمانی استقلال در جمع بازیکنان این تیم سخن گفت و ادامه داد : سازمان برای قهرمان شدن تیم خاصی تلاش نمی کند و نخواهد کرد .

فتح اله زاده هم که نمی خواست زیاد وقت تمرین را بگیرد ، گفت : من تیم را قهرمان تحویل گرفتم وامیدوارم استقلال قهرمان بماند.

او خطاب به بازیکنان گفت : تا اینجا که به مرفاوی یا علی گفته اید ، تا پایان هم همراه او و یکدل باشید تا ان شاالله به قهرمانی دوباره برسید.

اما تمرین چه گذشت ، بازیکنان کار با توپ را در دستور کار خود قرار داده بودند .بعد از این  بازیکنان کار گروهی و آقا وسط را زیر نظر یونگ  انجام دادند .

در اواسط تمرین بود که محمود فکری سر تمرین حاضر شد و این اصلا از نظر خبرنگاران عجیب نبود . چون دریکی از تمرینات گذشته نیز یونگ 1 ساعت  زودتر در محل تمرین حاضر شده بود . گویا ساعت شروع تمرین برای استقلالی ها خیلی مهم نیست !

بعد از اتمام مراحل تمرین هم بازیکنان دور هم جمع شدند و به دو تیم تقسیم شدند تا بازی دست گرمی را در  دستور کار خود قرار دهند .

مطالب مرتبط :

بازگشت فتح الله زاده به استقلال

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت