تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی طی حكمی علی فتح‌الله‌زاده خوئی را تا تشكیل هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی حکمی از سوی رییس سازمان تربیت بدنی

بازگشت فتح الله زاده به استقلال

علی فتح الله زاده سرپرست موقت استقلال تهران

رییس سازمان تربیت بدنی طی حكمی علی فتح‌الله‌زاده خوئی را تا تشكیل هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب كرد.

بعد از ظهر دیروز مهندس علی آبادی طی یک نشست دو ساعته با فتح الله زاده حکم سرپرستی وی را تا تشکیل هیات مدیره باشگاه صادر کرد .

رییس سازمان تربیت بدنی دیروز در حالی این حکم را صادر کرد که طرفین توافق کردند که حکم سرپرست موقت صوری باشد تا در آینده وی به عنوان مدیر عامل استقلال نیز انتخاب شود . همچنین   بهمنی بازرس استقلال بیش از این تلاش زیادی برای در دست گرفتن این پست کرده بود اما سرانجام این فتح الله زاده بود که توانست در آخرین نشست با رییس سازمان تربیت بدنی دوباره به استقلال بازگردد .

 فتح الله زاده درحال صحبت کردن با صمد مرفاوی

همچنین از گوشه و کنار خبر می رسد که بهمنی همچنان تا انتخاب هیئت مدیره در باشگاه استقلال حضور خواهد داشت تا در آینده اعضای باشگاه با نظر فتح الله زاده انتخاب شوند .

متن حكم علی‌آبادی به فتح‌الله‌زاده بدین شرح است:

جناب آقای فتح‌الله‌زاده خوئی

نظر به سوابق ورزشی و توان مدیریتی به موجب این ابلاغ، جناب‌عالی را تا زمان تشكیل هیات مدیره به سمت سرپرست باشگاه استقلال تعیین كرده و امید است با تجاربی كه در زمینه‌ی مسایل فرهنگی ورزشی دارید و با اتكال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.

مطالب مرتب

مدیرعامل جدید استقلال کیست؟

علی فتح الله زاده ، مدیر عامل باشگاه استقلال شد

تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی شد

علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال بركنار شد