بررسی طرح سرباز فوتبالیست استقلال و پرسپولیس در ستاد کل

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح از بررسی و چگونگی اجرای طرح سرباز فوتبالیست برای تیم های استقلال و پرسپولیس در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی طرح سرباز فوتبالیست استقلال و پرسپولیس در ستاد کل

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح از بررسی و چگونگی اجرای طرح سرباز فوتبالیست برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

بخش ورزش تبیان

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سردار مهرعلی باران چشمه، مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح پیرامون طرح سرباز گرفتن تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: وزارت ورزش نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح نوشته و درخواست کرده که با توجه به موقعیت استقلال و پرسپولیس و تعداد هواداران این دو تیم، هر سال ۲ سرباز به این دو باشگاه داده شود.

وی افزود: البته بازیکنان سرباز باید در رده های سنی در تیم های استقلال یا پرسپولیس تربیت شده و به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده باشند. این موضوع در کمیته خاص ستاد کل در حال بررسی است و احتمالا این بررسی ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد.

باران چشمه تاکید کرد: جلساتی در این رابطه تشکیل شده و پیشنهاد من این بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طرح جامعی را کارشناسی و به وزارت ورزش ارجاع دهند تا از کانال قانونی به ستاد کل رسیده و این ستاد تصمیم بهتری بگیرد. وی که با رادیو ورزش سخن می‌گفت، تصریح کرد: البته این طرح حساسیت هایی هم دارد و مدیر عامل باشگاه های دیگر نیز از بنده چنین درخواستی داشته و پیگیر آن هستند.


منبع: ایسنا

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت