امام جمعه موقت کرمان: قرآن را به متن زندگی مردم وارد کنیم

امام جمعه موقت کرمان: قرآن را به متن زندگی مردم وارد کنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه موقت کرمان: قرآن را به متن زندگی مردم وارد کنیم

 

به نقل از تبیان گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی عرب پور عصر یکشنبه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در شهر کرمان افزود: برای اینکه در این راستا توفیقاتی داشته باشیم، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدتی از سوی مراکز و اداراتی که در این جهت فعالیت دارند، تهیه شده که اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد: در رابطه با معرفی قرآن و هدایت جامعه به سوی برنامه های قرآنی، خدمات و زحمات فراوان و ارزشمندی از سوی دستگاه های مختلف، موسسات و مجامع مردمی قرآنی انجام شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: محافل قرائت و جلسات آموزش قرآن در کشور بسیار زیاد است و برنامه های مربوط به مسابقات قرآنی در رشته های گوناگون به صورت کشوری، منطقه ای و استانی هر سال از سوی دستگاه های مختلف برگزار می شود.
وی افزود: در رابطه با نهضت حفظ قرآن که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و از بحث های بسیار خوب قرآنی می باشد، هزاران حافظ قرآنی در کشور داریم و اینها همه باعث افتخار است.
حجت الاسلام عرب پور گفت: همچنین جمع خوانی قرآن در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان از فعالیت های بسیار خوب در راستای معرفی نظام جمهوری اسلامی و ارتباط نظام با قرآن است که در این باره تبلیغات مسمومی از سوی دشمنان اهل بیت (ع) انجام می شود.
وی گفت: در بخش تفسیر قرآن چند سالی برنامه های خوبی دنبال و اعزام اساتید تفسیر به 31 استان کشور و جلسات تفسیر در این رابطه انجام می شود.
امام جمعه موقت کرمان افزود: سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برگرفته از راهنمایی و دستورات قرآن باشد.
وی بیان کرد: امیدواریم عمل به قرآن که اصلی ترین مسئله ماست مورد توجه و برگزاری نمایشگاه های قرآنی قدم های موثری در این جهت باشد.
آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و قرآنی برگزار شد.
این نمایشگاه از امروز تا اول تیر در محل خیابان ابوحامد جنب یخدان مویدی کرمان، از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم برپاست.
7437/3028


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت