اعتراض معنا دار استقلالی به داور داربی

با انتشار دو عکس در مورد خطای نورالهی روی برهانی حالا آبی ها می خواهند با یک جنگ روانی به دو هدف خاص برسند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتراض معنا دار استقلالی به داور داربی

با انتشار دو عکس در مورد خطای نورالهی روی برهانی حالا آبی ها می خواهند با یک جنگ روانی به دو هدف خاص برسند.

مهدی طاهرخانی - بخش ورزشی تبیان

آن چهار گل مثل آوار بر سر استقلال و هوادارانش خراب شد و آنان تا 24 ساعت هیچ عکس العملی نسبت به این نتیجه تاریخی نشان ندادند. عذاب آور تر از همه چیز تصاحب سمبل چهار از سوی هواداران رقیب بود. به گونه ای که اینک هیچ آبی دوستی علاقه ندارد شصتش را جمع کند و عدد چهار را به رقبا نشان دهد. دیگر این چهار یاد آور چهار پیروزی متوالی در داربی نیست و آدرس دقیق ترش می شود چهار گلی که پرسپولیس در شامگاه جمعه 27 فروردین ماه درون دروازه رحمتی قرار داد.
اما اگر آبی ها همینگونه منفعل باقی بمانند شاید سرنوشت تلخ تری در انتظارشان باشد و آن از دست دادن قهرمانی است. در مجموع استقلال تا امروز 17 هفته فوتبالی در صدر جدول لیگ پانزدهم قرار داشت و این برایشان تلخ است ناگهان پرسپولیس از انتهای و اواسط جدول بیاید و این جام را از آن خود کند. از این رو تیم رسانه ای نزدیک به آبی ها بلافاصله دست به کار شد و با انتشار چند عکس، ناگهان توپ را به  زمین محسن ترکی انداخت و مدعی شدند اگر داور بازی در حالتی که پرسپولیس یک بر صفر پیش بود پنالتی احمد نورالهی روی برهانی را می گرفت نتیجه قطعا چیز دیگری از آب در می آمد.

در فاصله چند ساعت پس از انتشار چند فریم عکس جدید که این این بار به صورت دقیق تر نشان می داد تقریبا ضربه پنالتی طارمی به صورت کامل از روی خط رد شده است، ناگهان عکسی از سوی یکی از عکاسان منتشر شد که در آن هویدا بود احمد نورالهی در شش قدم پرسپولیس ،پیراهن آرش برهانی را از پشت می کشد و اجازه نمی دهد مهاجم استقلال در آن صحنه فوق العاده حساس زودتر از لوکا ماریچ به توپ برسد. این خطرناک ترین موقعیت استقلال در تمام نود دقیقه بود که در صورت اعلام پنالتی و گل شدن آن ، بازی یک بر یک به تساوی کشیده می شد.
استقلالی ها می دانند چهار بازی سرنوشت ساز دیگر باقی مانده از این رو برای عوض کردن بازی به نفع خود و لوث کردن پیروزی تاریخی پرسپولیس، دسته جمعی شروع به انتشار این عکس کردند و مدعی شدند محسن ترکی نقش بسزایی در پیروزی قرمزها داشت.
تیم رسانه ای استقلال آرش برهانی و حنیف عمران زاده که از قضا هر دو از بدترین بازیکنان زمین بودند را به پیش انداخته و این دو در صفحه اینستاگرامشان این عکس را منتشر ساختند. بسیاری از هواداران استقلال هم این کار را انجام دادند و می خواهند با این حربه کاری کنند کمیته و دپارتمان داوری در این مورد احساس گناه کند و شاید در  چهار نبرد باقی مانده ورق به سود آنان باز گردد.
البته استقلال در طول لیگ پانزدهم یکی از تیم هایی بود که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برد. به عنوان مثال آنها در بازی با استقلال اهواز قعرنشین در دقیقه نود دروازه شان به وضوح باز شد اما داور مسابقه ضربه آزاد ریکانی(بازیکن اهوازی) را گل ندانست تا استقلال به یک امتیاز دست پیدا کند. اما حالا تیم رسانه ای آبی ها به بازیکنان و هواداران این ماموریت را داده تا با تاکید روی اشتباهات ترکی، توپ را به زمین داوری بیاندازند که از قضا پرسپولیسی ها اعتقاد دارند او همیشه بیشترین لطف را به آبی ها  داشته است. نشان به آن نشان که تا قبل از جمعه 27 فروردین ماه در شش داربی که ترکی قاضی مسابقه بوده، استقلال هرگز بازنده نبود. اما داربی هشتاد و دوم روزی بود برای شکسته شدن رکوردها.


مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت