مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی فارس تمدید شد

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی استان خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی فارس تمدید شد


رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی استان خبر داد.


علیرضا شجاعی پور در این خصوص اظهار داشت: زمان ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی متوسطه (دوره دوم) تا تاریخ 14 مرداد سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانش آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان ها می توانند برای ثبت نام در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) به مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا در سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

بر این اساس دانش آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان ها می توانند برای ثبت نام در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) به مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا در سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

شجاعی پور با اعلام اینكه پذیرش دانش آموز در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) این مدارس با توجه به ظرفیت خالی انجام می شود، اذعان داشت: زمان برگزاری این آزمون نیز 23 مرداد سال جاری است.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش وپرورش فارس در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان در آزمون رشته های ریاضی و فیزیك و علوم تجربی نیز ابراز داشت: متقاضیان دراین رشته ها باید علاوه برقبولی خرداد ماه 92 در تمامی دروس و داشتن حداقل معدل كل 17 به بالا، در تمامی دروس نمره سالانه 14 و بالاتر كسب كرده باشند.

شجاعی پور در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان متقاضیان رشته علوم انسانی نیز اظهار داشت: متقاضیان این رشته باید علاوه بر كسب قبولی خردادماه 92 در تمامی دروس دارای  حداقل معدل كل 16 بوده و حداقل نمره 12 در دروس ریاضی و فیزیك و نمره 14 برای سایر دروس را كسب كرده باشند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت