علی کریمی: مگر دیوانه‌ام؟!

سفر به شمال برای آرام شدن اوضاع مناسب بود. جادوگر برای فاصله گرفتن از جو رسانه ای، تهران را ترک کرد اما خیلی زود بازگشت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کریمی: مگر دیوانه‌ام؟!

سفر به شمال برای آرام شدن اوضاع مناسب بود. جادوگر برای فاصله گرفتن از جو رسانه ای، تهران را ترک کرد اما خیلی زود بازگشت.

او این روزها در تهران به سر می‌برد و هر روز به همراه دوست نزدیکش بشیر، به مجموعه انقلاب می‌رود تا تمرین کند‌ اما او هیچ نمی‌تواند اتفاقات اخیر را فراموش کند. حضور در بازی الاهلی و میلان، مانند اهرمی زخم‌های گذشته را باز کرد تا سرانجام کار به جدایی برسد. علی کریمی که بعد از بازگشت از امارات توقع چنین برخوردی را نداشت سکوت پیشه کرد اما آیا او می‌توانست در محافل دوستانه دندان روی جگر بگذارد: «آخر من اینقدر دیوانه نیستم برای یک چنین بازی‌ای که قرار است در اغلب کشورهای دنیا پخش می‌شود، سرم را بیندازم پایین و بروم. کدام عقل سالمی این کار را می‌کند؟ تازه من در شرایطی رفتم که تمرینات استیل‌آذین تعطیل بود. من با هماهنگی رفتم ولی این رفتار شد.»

او در این محافل دوستانه بارها به این نکته اشاره کرده که «آبش با پروین به یک جو نمی‌رود.» جمله مهمی که درباره رابطه کریمی و پروین صدق می‌کند، همان «دوری و دوستی است.»

شماره هفت تاریخی پرسپولیس که بعد از اخراج شماره هشت از استیل‌آذین بارها از او حمایت کرد، بعد از حضور در این تیم مقابلش ایستاد.

کریمی در ایامی که گذشت، بیشتر از این بابت شاکی بود که باشگاه رضایتنامه‌اش را نمی‌دهد: «وقتی آنها من را نمی‌خواهند چرا مردانه با من تا نمی‌کنند و رضایتنامه‌ام را نمی‌دهند؟»

او خیلی زود جوابش را گرفت، با رضایتنامه‌ای که صادر شد.

بخش ورزشی

منبع: خبر آنلاین

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت