پرسپولیس هم امتیاز آبی ها

تیم فوتبال پرسپولیس سیزدهمین دیدار خود در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی برابر استیل آذین پشت سرگذاشت تا علاوه بر کسب دومین پیروزی پیاپی، سنت گل خوردن در ثانیه های پایانی را بشکند و خود را به رده سوم و چسبیده به استقلال برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپوليس هم امتياز آبي ها

بخش ورزشي- تيم فوتبال پرسپوليس سيزدهمين ديدار خود در دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر را با پيروزي برابر استيل آذين پشت سرگذاشت تا علاوه بر کسب دومين پيروزي پياپي، سنت گل خوردن در ثانيه هاي پاياني را بشکند و خود را به رده سوم و چسبيده به استقلال برساند.

آخرين ديدار از هفته سيزدهم دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از ساعت 17:45 دقيقه امروز شنبه با قضاوت محسن ترکي و در حضور نزديک به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد که در پايان اين بازي پرسپوليس با نتيجه 2 بر صفر استيل آذين را شکست داد.

در اين ديدار دو تيم نيمه اول ارائه گر يک بازي سرد و کسل کننده بودند اما در نيمه دوم شاگردان علي دايي عملکرد بهتري داشتند توانستند در دقايق 71 توسط هادي نوروزي و 88 توسط اشپيتيم آرفي به دو گل دست پيدا کنند.

استيل آذين با وجود اينکه در اين ديدار از ابتدا مهدي مهدوي کيا و علي کريمي را در اختيار داشت اما نتوانست عملکرد قابل قبولي داشته باشد و مصدوميت اين دو بازيکن مانع از درخشش شان شد.

شاگردان علي دايي با اين پيروزي 24 امتيازي شدند و هم امتياز با استقلال و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفتند. استيل آذين هم با قبول اين شکست با 13 امتياز همچنان در رده شانزدهم جدول رده بندي باقي ماند.

نيمه اول سايه پرسپوليس بوديم و شانس آورديم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از وضعيت حاکم بر برنامه ريزي در فوتبال ايران و بيان اينکه با اين شرايط فوتبال ما به قهقرا مي‌رود در ارزيابي عملکرد شاگردانش برابر استيل آذين گفت: نيمه اول سايه پرسپوليس را در زمين ديديم اما نيمه دوم عالي بوديم.

علي دايي پس از پايان ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استيل آذين ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: ما در نيمه اول خوب نبوديم اما در نيمه دوم بهتر شديم و بازي انجام دادم که شايسته و محبوب هواداران بود. البته بايد در طول 90 دقيقه اين بازي را انجام دهيم.

وي اضافه کرد: ما در دو بازي گذشته عملکرد خوبي داشتيم و مقابل تيم هايي دروازه ما باز نشد که در ليگ برتر خوب گل مي زنند.

دايي در خصوص حضور بازيکنانش در تيم اميد کشورمان اظهار داشت: اگر المپيک آسيايي و مدال آن براي مسئولان قابل ارزش است بايد طوري برنامه ريزي مي کردند که بتوانند تمام ظرفيت ها براي موفقيت استفاده کرد و حتي ليگ را تعطيل مي کردند براي مسابقات غرب آسيا که همه تيم ها با نفرات دوم و سوم به ميدان آمدند ما با تمام قدرت شرکت کرديم و ليگ را دو هفته تعطيل کرديم اما براي مسابقاتي که براي مدال آن برنامه ريزي شده است چنين اتفاقي نيفتاد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه متاسفانه هميشه نوک دماغمان را مي بينيم اضافه کرد: به نظر من اين اشتباه است که ما تنها براي مدال بازيهاي آسيايي برنامه ريزي کنيم زيرا موفقيت در المپيک جهاني ارزشش دهها برابر بالاتر از المپيک آسيايي است ما بايد تيمي را آماده کنيم که در مقدماتي المپيک نتيجه بگيريم نه اينکه فقط به فکر موفقيت هاي مقطعي باشيم.

دايي در اين خصوص تاکيد کرد: متاسفانه همين برنامه ريزي هاي مقطعي به فوتبال ما ضربه زد. به خاطر بدسليقگي ها و انتخابات غلط فوتبال ما به قهقرا مي رود. ناکامي تيم هاي نوجوانان و جوانان که آينده سازان فوتبال ايران هستند و در دور اول مسابقات آسيايي حذف مي‌شوند حاصل همين برنامه ريزي هاست.

وي با اشاره به اينکه بايد سياست هاي ما به اين نحو باشد که اگر امروز نتيجه نگرفتيم در آينده نزديک نتيجه بگيريم تصريح کرد: شايد در مواقعي در زمان کم نتيجه حاصل نشود اما آينده اين برنامه ريزي ها مي تواند باعث موفقيت آينده شود ولي امروز به نوعي برنامه ريزي مي شود نه امروز موفقيم نه آينده موفقي پيش رو داريم.

خبرنگاري در خصوص تيم ملي بزرگسالان سئوالي را مطرح کرد که سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اين گونه پاسخ داد: من در خصوص تيم بزرگسالان صحبت نمي کنم اما به عنوان يک ايراني دوست دارم اين تيم موفق باشد.

دايي در مورد اردوي تيم پرسپوليس در ترکيه تاکيد کرد: اين بهترين موقعيت است که قبل از ادامه مسابقات حساس ليگ بتوانيم با چند تيم بزرگ بازي کنيم اما متاسفانه خيلي از بازيکنانمان را در اختيار نداريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شيث رضايي گفت: نتايج خوب باعث نمي شود که يک بازيکن به تيم برگردد بگذاريم من خانواده ام را بهتر مي شناسم و در مورد آن تصميم گيري مي کنم و تيم را با آرامش بيشتر هدايت کنم. اين سئوالات دردي را از تيم دوا نمي‌کند. شيث رضايي مورد احترام من است اما منافع جمعي و باشگاه پرسپوليس براي من مهمتر از منافع فردي است. موفقيت تيم در مرحله اول هدف من است. من در بيرون از زمين شايد صدها کار براي شيث بکنم اما اينجا موفقيت پرسپوليس برايم مهمتر است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ارزيابي اش از ديدار برابر استيل آذين گفت: نيمه دوم تيم حريف کاملا برتر بود و ما شانس آورديم که گل نخوريدم.

وي ادامه داد: اما با شناختي که از استيل آذين داشتيم و آناليزي که روي اين تيم داشتيم مي دانستيم که در نيمه دوم بدن بازيکنانشان کم مي آورد. به همين خاطر با تعويض هايي که انجام داديم و صحبت هايي که با بازيکنان داشتيم توانستيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

علي دايي در ادامه خاطرنشان کرد: ما در نيمه اول سايه پرسپوليس را در زمين ديديم اما در نيمه دوم کاملا برتر بوديم و توانستيم دو گل بزنيم. ما مستحق پيروزي در اين بازي بوديم و خوشحالم که به سه امتياز رسيديم.

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استيل آذين در هفته سيزدهم رقابتهاي ليگ برتر عصر امروز شنبه با برتري 2 بر صفر شاگردان علي دايي در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيد.

انحلال استيل‌آذين شايعه است

سرمربي موقت تيم فوتبال استيل آذين با اشاره به مصدوميت و محروميت بازيکنان اين تيم گفت: تيمي به من ارث رسيده که بسيار ناقص است.

افشين پيرواني پس از پايان ديدار تيمش برابر پرسپوليس گفت: اسم تيم ما و نفراتش کهکشاني است اما از بين بازيکنان اسمي ما معدنچي، مکاني و ماتئوس مصدومند، کعبي و اشجاري محرومند و کريمي و مهدوي کيا هم ظهر امروز وضعيتشان مشخص شد ولي با تمام توان نتوانستند در اين ديدار بازي کنند. اين تيم ناقصي است که به من به ارث رسيد اما تلاش مي کنيم با کار بيشتر مشکلات را برطرف کنيم.

وي افزود: ما در اين بازي شرايطمان بهتر از گذشته بود موقعيت خوبي را بوجود آورديم اما توپهايمان گل نشد البته پرسپوليس تنها در نيمه دوم بهتر از ما بود و آنها از موقعيت هايشان بهتر از ما استفاده کردند.

مربي موقت تيم فوتبال استيل آذين با بيان اينکه به مرور زمان اين تيم را به جايگاه اصلي اش مي رساند افزود: تيمي که ما تحويل گرفتيم اصلا خوب نبود اما بايد بيشتر زحمت بکشيم تا به نتيجه دلخواه دست يابيم و در نهايت با جبران امتيازات از دست رفته گذشته جايگاه مطلوبي را در جدول به خود اختصاص دهيم.

وي خاطرنشان کرد: قطعا با زماني که در اختيار داريم مشکلات و نقاط ضعف تيم را برطرف مي کنيم ضمن اينکه ما در اين بازيها مجبور شديم به جاي نفرات مطرح خود به بازيکنان جوان و اميد ميدان دهيم که اين مسئله هم در روند تيم ما تاثير منفي گذاشت.

پيرواني با رد شايعه انحلال تيم استيل آذين تاکيد کرد: بحث مالي که مطرح مي شود اصلا وجود ندارد و مشکلات مالي باعث نمي شود بازيکنان تيم ما بازي نکنند با صراحت مي گويم استيل آذين نسبت به تيم هاي ديگر از لحاظ پرداخت مالي بهتر بوده است.

وي در پايان گفت: وقتي يک تيم مشکل دارد اينجاي جدول قرار مي گيرد اما قطعا شرايط بهتر شده و روز به روز به سوي موفقيت گام بر مي داريم.

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استيل آذين در هفته سيزدهم رقابتهاي ليگ برتر عصر امروز شنبه با برتري 2 بر صفر شاگردان علي دايي در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيد.

منبع:مهر

تنظيم:سعيد آقازاده

ردیفتیمبازیبردمساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
1ذوب آهن1484219118+28
2پرسپولیس1483322148+27
3استقلال 1466222175+24
4سپاهان1365220119+23
5مس کرمان1465323167+23
6صنعت نفت 1471619163+22
7تراکتورسازی 1455416124+20
8ملوان 145541616020
9راه آهن1462618191-20
10فولاد خوزستان1446421147+18
11صبای قم1345417152+17
12پاس همدان1444612175-16
13سایپا کرج1443723241-15
14شاهین بوشهر1435613152-14
15نفت تهران1428412164-14
16استیل آذین14347132613-13
17شهرداری تبریز 1426620299-12
18پیکان قزوین143110163014-10
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت