اختتامیه پنجمین جشنواره پژوهش های دانش آموزی

دیروز پس از دو روز پرهیچان و رقابت نزدیک دانش آموزان منتخب رأس ساعت 17 در دو سالن شهید مطهری و فرهنگ فرهنگسرای خاوران با حضور بیش از 700 دانش آموز و 100 مربی آموزشی و مدعوین و اولیاء دانش آموزان برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختتامیه پنجمین جشنواره پژوهش های دانش آموزی

اختتامیه پنجمین جشنواره پژوهش های دانش آموزی برگزار شد.

دیروز پس از دو روز پرهیجان و رقابت نزدیک دانش آموزان منتخب رأس ساعت 17 در دو سالن شهید مطهری و فرهنگ فرهنگسرای خاوران با حضور بیش از 700 دانش آموز و 100 مربی آموزشی و مدعوین و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

 

جناب آقای دکتر طالب پور مدیر عامل موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان و جناب آقای نکویی نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، جناب آقای سلیمانی شهردار ناحیه 2 منطقه 15 تهران در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که با استقبال چشمگیر شرکت کنندگان حاضر در این جشنواره شور و هیجان خاصی گرفته بود ابتدا آقای امین الر عایا مدیر واحد آموزش موسسه تبیان به تشریح عملکرد و اهداف تبیان در حوزه پژوهش و تحقیق پرداختند.

 

سپس سرکار خانم فطیر  خورانی دبیر پنجمین جشنواره گزارش فعالیتها و اهداف این دوره را بررسی نمودند.

 

در ادامه ی برنامه ابتدا کلیه ی دانش آموزان شرکت کننده مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته و سپس از کلیه ی مربیان و دانش پژوهان عزیز با اهدای تندیس، لوح و هدیه یادبود از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر به برگزاری 10 مسابقه طی دو روز برگزاری و همچنین ارائه 80 سمینار علمی و بررسی نتایج برگه های نظرسنجی نهایتاً بیش از 30 گروه به عنوان برترین های این دوره معرفی گردید.

 

جالب است بدانید در این دوره بیش از 7 گروه شرکت کننده از بین منتخبین جشنواره های معتبر همچون خوارزمی حضور داشتند.

 

مهم است که بدانید این دوره با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران – فرهنگسرای خاوران، سازمان پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش، و انتشارات فاطمی برگزار گردید. که انتشارات فاطمی به 150 نفر از برترین ها بن خرید کتاب هدیه نمود.

 

در اینجا باید از زحمات و  همکاری تمامی دوستان در فرهنگسرای خاوران، هیأت داوران، روابط عمومی تبیان و پشتیبانی تبیان و کلیه ی همکارانی که ما را در این راه یاری دادند صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

 

برای مشاهده ی گالری تصاویر به این مجموعه ها (مجموعه ی اول ، مجموعه ی دوم ، مجموعه ی سوم)  مراجعه کنید. و یا اگر اطلاعاتی کامل تر از گزارش می خواهید اینجا کلیک کنید.

 

 

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نسرین صادقی

گردآورنده: خانم فطیر و آقای سلطانی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت