والیبال ایران، عربستان را مغلوب كرد

لیبال ایران، عربستان را مغلوب كرد تیم واترپلو از مصر هم شكست خورد تیم گلبال به دیدار نیمه نهایی راه یافت تیم ملی والیبال ایران. درچارچوب بازیهای همبستگی كشورهای اسلامی كه در عربستان سعودی برگزار می‌شود، یكشنبه شب تیم عربستان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابتهای همبستگی کشور های اسلامی

والیبال ایران، عربستان را مغلوب كرد
تیم واترپلو از مصر هم شكست خورد
تیم گلبال به دیدار نیمه نهایی راه یافت


تیم ملی والیبال ایران. درچارچوب بازیهای همبستگی كشورهای اسلامی كه در عربستان سعودی برگزار می‌شود، یكشنبه شب تیم عربستان سعودی را در سه گیم پی در پی و با نتیجه ? 3 ?بر صفر شكست داد و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود كرد.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و عربستان سعودی در ورزشگاه "امیر عبدالله" شهر جده برگزار شد كه در آن تیم ایران به ترتیب با نتایج ? 25بر ? 15 ، 15بر ? 9?و ? 27?بر ? 25? تیم عربستان را مغلوب كرد.

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابتها روز دوشنبه به مصاف تیم الجزایر می‌رود.

رقابتهای والیبال بازیهای همبستگی كشورهای اسلامی روز چهارشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

تیم واترپلو از مصر هم شكست خورد

تیم ملی واترپلو كشورمان در چهارمین دیدار خود برابر تیم مصر تن به شكست داد.

به گزارش (ایسنا) به عربستان، عصر امروز و در ادامه‌ی رقابتهای واترپلو همبستگی كشورهای اسلامی تیم ملی ایران با حساب 8 بر 4 مغلوب تیم مصر شد.

رقابتهای واترپلو در یك گروه برگزار می‌شود و تیم ملی كشورمان پیش از این از سد تیم كویت گذشته بود. تیم ایران همچنین مغلوب تیم قزاقستان شده و شنبه شب برابر عربستان به نتیجه تساوی 4 بر 4 دست یافته بود.

پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و مصر، وحید مرادی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با انتقاد مجدد از حضور قزاقستان در بازیهای كشورهای اسلامی و داوری مسابقات گفت: كمیته ملی المپیك كشورمان باید در خصوص حضور قزاقستان در این مسابقات واكنش نشان دهد.

وی همچنین گفت: عربستان به دنبال تفاضل گل در این رقابتهاست تا بر روی سكوی مسابقات قرار گیرد. در این میان داوران نیز نقش دارند و ممكن است نتایج مسابقات در رده بندی كلی كاروان ایران در این بازیها تأثیر گذار باشد.

لازم به ذكر است وحید مرادی از حضور قزاقستان كه به عنوان كشوری مسلمان در این مسابقات شركت كرده است، اعتراض كرده بود .

تیم گلبال به دیدار نیمه نهایی راه یافت

تیم گلبال نابینایان كشورمان به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابتهای كشورهای اسلامی صعود كرد.

به گزارش (ایسنا) به عربستان، تیم گلبال كشورمان امروز به مصاف تیم اردن رفت و حریف خود را با نتیجه 11 بر 1 شكست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

تیم گلبال كشورمان فردا در این مرحله ساعت 30 : 12 به وقت تهران به مصاف تیم عربستان خواهد رفت.

مطالب مرتبط مجموعه : منوی 3
آخرین مطالب سایت