دایی:به جام جهانی صعود می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در دیدار برابر کره جنوبی گفت: کره تیم کوچکی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دايي: به جام جهاني صعود مي کنيم

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان با ابراز رضايت از عملکرد ملي پوشان در ديدار برابر کره جنوبي گفت: کره تيم کوچکي نبود و ما برابر تيمي به نتيجه تساوي دست پيدا کرديم که چهار بازيکنش در اروپا بازي مي کنند.

علي دايي پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل کره جنوبي با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي افزود: بازي ايران و کره جنوبي پاياپاي بود و نمي توان گفت که کره نسبت به تيم ما برتري داشت. اگر توپي که کره به تير دروازه زد مبناي برتري اين تيم مقابل ما باشد، ما هم در نيمه اول از يک ضربه پنالتي محروم شديم.

وي ادامه داد: بعد از به ثمر رساندن گل اول نيز در ضد حملات بارها به موقعيت گل رسيديم و اگر مهاجمان دقت لازم را به خرج مي دادند مي توانستيم به گل دوم هم دست يابيم و شايد اصلا بازي مساوي تمام نمي شد.

خبرنگاري مدعي شد تيم ايران به صورت اتفاقي به گل برتري دست يافته، سرمربي تيم ملي کشورمان در پاسخ به اين خبرنگار اظهار داشت: قبول ندارم که شانسي گل زديم نکونام با يک ضربه ايستگاهي خوب دروازه کره را باز کرد و نشان داد که در زدن ضربه هاي ايستگاهي تبحر دارد. در ضربات ايستگاهي به جاي شانس بايد مهارت داشت که جواد نشان داد مهارت لازم براي اين کار را دارد. شما بايد توجه داشته باشيد که کره هم روي يک ضربه ايستگاهي به گل رسيد.

دايي با ابراز اطمينان از صعود ايران به مسابقات جام جهاني ياد کرد و با ابراز رضايت از عملکرد هاشميان گفت: هاشميان تا زماني که در زمين بود عملکرد خوبي داشت و توانست جزو بهترين بازيکنان باشد. حال که بازي مساوي شده شما از من سئوال مي کنيد که چرا دير يا زود تعويض کردم در حالي که اگر برنده مي شديم هيچ وقت اين سئوالات را نمي پرسيديد.

 

چونگ مو: از مساوي ناراحتم

سرمربي تيم فوتبال کره جنوبي گفت: از اينکه مقابل ايران گل تساوي را به ثمر رسانديم خوشحالم اما مساوي مقابل ايران برايم ناراحت کننده است.

هو چونگ مو پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل تيم ملي فوتبال کشورمان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در کل بايد بگويم دو تيم ايران و کره بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. ما در اين بازي براي پيروزي به ميدان آمده بوديم. شانس هاي زيادي به دست آورديم که فقط  از يکي از آنها استفاده کرديم.

وي ادامه داد: پس از اينکه گل ايران به ثمر رسيد توانستيم به بازي بازگشتيم و گل مساوي را به ثمر برسانيم. از اينکه گل مساوي را زديم خوشحالم اما اين که نتوانستيم بيش از يک امتياز به دست آوريم برايم ناراحت کننده است.

سرمربي تيم ملي کره در خصوص دلايل تعويض دو بازيکن مطرح تيم ملي کره جنوبي پارک جي سونگ و ليونگ پي يو تصريح کرد: اين دو بازيکن پيش از بازي امروز فقط يک جلسه با ما تمرين کرده بودند و هماهنگي لازم با بازيکنان را نداشتند. تفاوت زماني براي حضور در تهران و ارتفاع اين شهر از سطح دريا باعث شد که نتوانيم از دو بازيکن شاخص مان براي 90 دقيقه استفاده کنيم.

خبرنگاري از هو چونگ مو در خصوص صعود تيمهاي برتر گروه دوم مسابقات انتخابي جام جهاني در قاره آسيا پرسيد که وي در پاسخ گفت: من در اين لحظه نمي توانم بگويم که چه تيم هايي از اين گروه صعود مي کنند ما بايد تا آخرين روز صبرکنيم تا هر 5 تيم بازيهاي خود را برگزار کنند آن وقت چهره تيمهاي صعود کننده مشخص خواهد شد.

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت