حوزه هنري استان تهران "جايزه ادبي قدس" اهدا مي‌كند

رئيس حوزه هنري استان تهران از اهدا سومين جايزه و تنديس ادبي قدس و معرفي هيات داوران آن در آينده‌اي نزديك خبرداد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

  حوزه هنري استان تهران "جايزه ادبي قدس" اهدا مي‌كند

  

رئيس حوزه هنري استان تهران از اهدا سومين جايزه و تنديس ادبي قدس و معرفي هيات داوران آن در آينده‌اي نزديك خبرداد

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا):  رئيس حوزه هنري اين استان گفت: براي سومين سال پياپي "جايزه ادبي قدس" به برترين اشعار با موضوع مقاومت اسلامي در فلسطين و لبنان اهدا می شود.

فاضل نظري هدف از اهداء اين جايزه را تاكيد بر موضوع فلسطين به عنوان مهم‌ترين مساله جهان اسلام و منطقه دانست و اظهار داشت : سومين دوره جايزه ادبي قدس در دو حوزه برگزيده خواهد داشت كه يكي تقدير از تلاشگران ادبيات مقاومت و ديگري اهداي جايزه به آفرينندگان قطعات ادبي در اين حوزه است.

وي از معرفي اعضاي هيات داوران سومين دوره جايزه ادبي قدس در آينده‌اي نزديك خبرداد و افزود: دكتر طاهره صفارزاده، م.مويد و محمدكاظم كاظمي داوري دوره‌های گذشته اين جايزه را بر عهده داشتند.

نظري گفت: اين جايزه پيش از اين، همزمان با كنگره شعر دفاع مقدس توسط حوزه هنري استان تهران اهدا مي‌شد. در صورتي‌ كه حوزه هنري استان تهران با بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس به توافق برسند، جايزه ادبي قدس هم ‌زمان با كنگره شعر دفاع مقدس برگزار مي‌شود و در غير اين صورت، در برنامه‌اي مجزا  يا همراه با ويژه‌برنامه‌اي درباره هنر مقاومت و پايداري اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان شركت در سومين دوره جايزه ادبي قدس مي‌توانند اشعار خود را در هر قالبي و حداكثر سه اثر تا پايان دي ماه سال جاري به دبيرخانه جايزه واقع در ميدان آرژانتين، خيابان بخارست، كوچه دوازدهم، پلاك 28، حوزه هنري استان تهران ارسال كنند

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت