اکبری: انگیزه بازیکنان جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی، کولاکوویچ را شگفت زده کرد

مربی تیم ملی والیبال گفت: نظم و انضباط فردی و تیمی از اصول اولیه ورزش حرفه ای است و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نیز از وجود چنین موضوعی استقبال بسیار خوبی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکبری: انگیزه بازیکنان جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی، کولاکوویچ را شگفت‌زده کرد

مربی تیم ملی والیبال گفت: نظم و انضباط فردی و تیمی از اصول اولیه ورزش حرفه ای است و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نیز از وجود چنین موضوعی استقبال بسیار خوبی کردند.

بخش ورزشی تبیان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری، مربی تیم ملی ایران درمورد شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال شرایط را درک می کنند که لازمه دستیابی به اهداف بزرگ، وجود نظم و انضباط است.

وی درباره برنامه های تمرینی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در اردوی نخست که از 19 فروردین ماه با حضور بازیکنان جوان شروع شد، بیشتر تمرینات حول محور کارهای تکنیکی بود و دو روز نیز تمرینات تاکتیکی انجام شد. در اردوی نخست انگیزه بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال کولاکوویچ را شگفت زده کرد.

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: تمرینات گروه دوم نیز از 26 فروردین ماه شروع شد. دلیل تشکیل دیر هنگام این اردو، نیاز بازیکنان اصلی تیم ملی به استراحت بیشتر بود که سال گذشته در تورنمنت های متعددی شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه اساس کار در تمرینات تیم ملی والیبال حرکت پله ای است، گفت: تمرینات گروه دوم نیز با تکنیک شروع شده است و در چند روز آینده نیز نوع تمرینات تغییر خواهد کرد. تمرینات بدنسازی نیز سبک شروع شده است تا بازیکنان از نظر جسمانی بعد استراحت یک ماهه به شرایط مطلوب دست یابند.

اکبری در پایان گفت: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در مجموع از تمرین و انگیزه بازیکنان حاضر در اردو رضایت دارد.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت